Carrefour, despre licitatia cu 85 de agentii de publicitate: Maniera abordata a fost nepotrivita si a creat confuzie

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 4 iunie 2015, 19:29 Economie | Media & Publicitate

Una dintre parodiile publicitare legate de pitch-ul Carrefour
Foto: Captura Facebook
Carrefour Romania afirma, intr-un raspuns transmis HotNews.ro cu privire la briefingul pentru un pitch de creatie la care a chemat 85 de agentii de publicitate, ca initiativa sa a avut la baza "cele mai bune intentii", dar ca intelege ca "maniera abordata a fost nepotrivita si a creat confuzie". "Ca urmare a semnalelor primite din piata, vom folosi perioada urmatoare pentru a reflecta serios asupra demersului nostru si pentru a ne consulta cu principalele organizatii care reprezinta industria de comunicare", arata compania franceza, care a cerut totodata scuze agentiei sale curente, Publicis, "pentru ca am pus intr-o lumina nefavorabila ceea ce am realizat pana acum impreuna cu ea".

Carrefour si si-a exprimat speranta ca industria de comunicare ii va acorda "increderea ca pe viitor vom sti sa ne comunicam mai bine intentiile".
In raspunsul transmis redactiei, Carrefour a dat asigurari ca initiativa sa "a avut la baza cele mai bune intentii". "Demersul nostru de a strange la un loc majoritatea agentiilor de creatie si de online din Romania a avut in vedere anuntarea disponibilitatii Carrefour Romania de  a recepta si ulterior implementa idei valoroase, inovatoare, relevante pentru consumatorul roman", se arata in textul semnat de Jean-Baptiste Dernoncourt, directorul executiv Carrefour Romania.

"Ultimele zile ne-au facut, insa, sa intelegem ca, indiferent de intentiile cu care am plecat la drum, maniera abordata a fost nepotrivita si a creat confuzie. Ca urmare a semnalelor primite din piata, vom folosi perioada urmatoare pentru a reflecta serios asupra demersului nostru si pentru a ne consulta cu principalele organizatii care reprezinta industria de comunicare", arata compania.

"Nu in ultimul rand, cerem scuze agentiei noastre curente, Publicis, cu care colaboram de 6 ani, pentru ca am pus intr-o lumina nefavorabila ceea ce am realizat pana acum impreuna cu ea si asta din cauza lipsei de claritate in timpul prezentarii. Le suntem recunoscatori pentru rezultatele foarte bune obtinute impreuna si respectam parteneriatul pe care il avem", mai precizeaza compania in comunicat.

"Le multumim tuturor reprezentantilor industriei si ai organizatiilor profesionale care si-au exprimat opinia in legatura cu acest subiect. Cu siguranta avem de invatat din aceasta experienta si speram ca industria de comunicare - agentii, asociatii, experti - sa ne acorde increderea ca pe viitor vom sti sa ne comunicam mai bine intentiile", conchide Carrefour Romania.

Citeste si: Povestea licitatiei Carrefour care a adus dramele publicitatii romanesti in atentia publicului larg












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
2961 vizualizari
  • +1 (3 voturi)    
    fraieri (Joi, 4 iunie 2015, 21:30)

    Nevermind [utilizator]

    Va cereti scuze ca marii publicitari nu fac diferenta intre un brief si zic ca este pitch, cand se miorlaie creativ pe net.

    Fair si normal gestul fata de Publicis. Acolo nu ati fost ok.
    • 0 (0 voturi)    
      Sa fie? (Vineri, 5 iunie 2015, 2:36)

      RichardB [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Isi cer scuze ca si-au dat seama ca e mai greu apoi...

      Cu Publicis inteleg ca a pornit scandalul ca le-au zis ca nu au fost creativi in ultimii ani si toata lumea a sarit in sus ca nu e normal. Tipa de mai jos (a scris o scrisoare pe iqads si reprezinta Art Directorii din Romania) zice acelasi lucru despre Carrefour - ca in ultimii ani nu a avut creativitate. Ea cred ca e indreptatita pentru ca stie ce vorbeste. Trebuie sa-si ceara si ea scuze?

      "Ema Prisca - carrefour nu are criterii cu care sa judece si sa cumpere creativitatea. asta a dovedit de 15 ani sau de cat sunt in piata."
      • +2 (2 voturi)    
        sunt (Vineri, 5 iunie 2015, 14:44)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui RichardB

        Tantzica pe care o citezi, este cea care a sustinut ca ar trebui ca cei de la carrefour ar trebui sa cotizeze vreo 40k eur, echivalentul onorariilor orare ale celor care s-au deplasat la brief. Asta in conditiile in care sustine ca un brief initial este pitch, desi in mailul trimis de carrefour scrie negru pe alb despre ce este vorba si trebuie sa fii mult prea prost si nesimtit ca sa nu intelegi.

        Cam cat de indreptatita este o persoana care nu face diferenta intre un brief initial, denumit ca atare, si pitch? Cum ai defini chestia asta la cineva cu gura mare pe prostia lui?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri