UPDATE "Moment of silence" pentru TVR: Romania a fost exclusa de la Eurovision din cauza datoriilor televiziunii publice

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 22 aprilie 2016, 12:29 Economie | Media & Publicitate

Ovidiu Anton
Foto: Facebook.com
Romania nu va participa la Eurovision anul acesta, din cauza datoriilor pe care TVR le are fata de European Broadcasting Corporation, a anuntat Televiziunea publica. Este o premiera in istoria evenimentului muzical european. Potrivit Eurovision.tv, organizatia televiziunilor publice din Europa, European Broadcasting Union (EBU), retrage accesul TVR la toate serviciile statelor membre, din cauza faptului ca, in mod repetat, nu si-a platit datoriile catre aceasta uniune. Datoriile invocate acum de EBU se ridica la 16 milioane de franci elvetieni.

  • Astfel, castigatorul local al Eurovision, Ovidiu Anton, nu va mai aparea in cea de-a doua semifinala a Eurovision 2016, programata pentru 12 mai. TVR nu va avea nici acces la semnalul SVT, televiziunea gazda a evenimentului din Suedia, ceea ce, potrivit Eurovision, inseamna ca nu va putea difuza deloc evenimentul.


UPDATE 14.36 Echipa Eurovision: Revenirea TVR in competitia din 2016 e practic exclusa / nu exista negocieri cu alte posturi pentru difuzarea evenimentului in Romania

UPDATE 13.30 TVR prezinta ce evenimente a mai contractat prin asociatia din care este exclusa acum. Printre ele - CM de Fotbal

UPDATE 13.15 Reactia Guvernului la excluderea Romaniei de la Eurovision: TVR e in subordinea Parlamentului, nu puteam plati datoria pentru ca incalcam legile Concurentei

UPDATE 12.54 Potrivit TVR, la ora 14.00 reprezentantii TVR sunt invitati la Ministerul Finantelor. Tvr.ro o citeaza pe Irina Radu, fostul director interimar si actualmente membru CA, potrivit careia "La fel de grav ca neparticiparea Romaniei la Eurovision este ceea ce se intampla acum in TVR. Nu mai exista nici bani de benzina pentru masini sa mearga in tara sa filmeze pentru stiri. S-a ajuns la fundul sacului. EBU incepe demersurile de eliminare a TVR din EBU".

Anuntul video Eurovision cu privire la Romania:



Potrivit Eurovision, organizatia televiziunilor publice din Europa, European Broadcasting Union (EBU), retrage accesul TVR la toate serviciile statelor membre, din cauza faptului ca, in mod repetat, nu si-a platit datoriile catre aceasta uniune. Datoriile invocate acum de EBU se ridica la 16 milioane de franci elvetieni. TVR a acumulat datorii fata de EBU timp de opt ani.

Un comunicat EBU precizeaza ca pe 15 aprilie organizatia i-a transmis ministrului de Finante, Anca Dragu, o scrisoare prin care cerea plata a 10 milioane de franci elvetieni in contul datoriilor TVR, cu termen limita 20 aprilie. EBU a mai cerut si o garantie bancara neconditionata pentru restul de 6 milioane de franci elvetieni datorati de televiziune, pe baza unui plan de plati care sa fie finalizate pana la sfarsitul anului. Termenul limita a fost extins pana joi, 21 aprilie, dar nu a fost facuta nicio plata. Reamintim ca TVR este in subordinea Parlamentului, nu a Guvernului Romaniei.

Prin intermediul EBU, TVR avea acces si la evenimente sportive majore precum Campionatul European de Fotbal - pentru care, de data aceasta, poarta discutii cu intermediari, nu direct cu EBU, potrivit informatiilor HotNews.ro.

Potrivit Eurovision.tv, Romania "nu va mai putea putea participa la Eurovision 2016 si va pierde accesul la alte servicii acordate membrilor EBU, inclusiv Eurovision News and Sports News Exchanges, dreptul de a transmite anumite evenimente sportive, expertiza legala, tehnica, de cercetare si de lobby".

Decizia a fost luata dupa ce TVR a cerut ajutorul guvernului pentru a putea participa la Eurovision, unde Romania urma sa fie reprezentata de Ovidiu Anton. Televiziunea, aflata intr-o grava situatie financiara, a cerut guvernului sa o sprijine pentru plata datoriilor catre EBU, dar termenul in acest sens - miercuri, 20 aprilie - a trecut fara niciun rezultat.

  • Ce spune directorul general EBU, Ingrid Deltenre: "E regretabil sa suntem  obligati sa luam aceasta masura. Suntem dezamagiti ca toate incercarile noastre de a rezolva aceasta problema nu au primit niciun raspuns din partea guvernului Romaniei. In ultimele saptamani, EBU a notat sugestia Ministerului de Finante ca TVR ar putea intra in insolventa, ceea ce ar duce la o restructurare profunda a televiziunii. EBU este o asociatie nonprofit carwe reprezinta 73 de radiodifuzori din 56 de tari. Datoriile continue ale TVR pericliteaza insasi stabilitatea financiara a EBU."


TVR avertizase la sfarsitul saptamanii trecute ca ar putea sa nu mai participe la Eurovision din cauza datoriilor acumulate. Tot atunci, a cerut si ajutorul guvernului.


Apelul a survenit in conditiile in care institutia se confrunta de multi ani cu grave probleme financiare, cauzate de datorii istorice enorme, suprapuse cu un management deficitar, impus politic din cauza unei legi vechi de 20 de ani. De la inceputul anului au inceput demersuri pentru schimbarea legii in asa fel incat TVR sa poata intra in insolventa, dar demersurile sunt ingreunate de batalia politica pentru conducerea Televiziunii.



Citeste mai multe despre   











[P] Tu ce mananci azi la birou? Preparate culinare delicioase, care iti asigura energia necesara pentru intreaga zi

In intelepciunea populara se spune ca "toamna se numara bobocii". Adaptata la secolul vitezei, aceasta zicala arata ca toamna se numara proiectele, care vin pe banda rulanta si trebuie finalizate cu brio in cel mai scurt timp. Iar intr-o perioada plina de task-uri solicitante la birou, masa de pranz reprezinta singura perioada in care va puteti incarca cu energia necesara pentru a le duce la bun sfarsit. Cum, de multe ori, programul nu va permite sa gatiti acasa preparatele culinare preferate, foodpanda.ro, cea mai mare platforma de comenzi de mancare din Romania, va intampina cu cea mai variata gama de mancaruri gustoase, pline de vitamine si proteine sanatoase, care va dau energie pentru intreaga zi.
20499 vizualizari
  • +41 (55 voturi)    
    Frumos (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:33)

    Soljenitin [utilizator]

    Frumos, n-am ce zice.

    Platiti, prostilor de romani, taxe bagate cu forta pe gat ca sa existe o televiziune de care sa se foloseasca politicienii si care sa nu fie in stare sa isi plateasca datoriile.
    • +15 (23 voturi)    
      Directorul 2013-2015 al TVR (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:20)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Stelian Tanase ( q.e.d)
      • +8 (10 voturi)    
        Stealian tanase - omul USL (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:03)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Crin Antonescu si Victor ponta l-au pus pe Stelian Tanase la TVR, astazi vedem care e rezultatul.

        inca un USL-ist ordinar care a facut Romania de rusine Stealian tanase - LA PUSCARIE !
      • +7 (7 voturi)    
        s.t. acum e moralist pe B1tv. (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:03)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        moise guran ar trebui sa ne explice cum de ,,cel mai eficient'' guvern de la evenimentele din dec.89 incoace, nu a putut stabiliza prin oamenii numiti de el(ponta) tvr-ul de s-a ajins la excluderea de le Eurovision( nu l-am urmarit niciodata).
    • +12 (22 voturi)    
      taxa tv (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:28)

      homereg [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      pai unde sunt banii de pe factura de curent !!! lunar se iau 4,60 lei ( parca) taxa TVR !!??
      • +15 (15 voturi)    
        mda (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:43)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui homereg

        ei unde... tu n`ai auzit de cameramani cu salarii de mii de euro ?

        sau ca la un reportaj se duce soferul, asistentul de sofer, cameraman, asistent de cameraman, asistent de reporterita, editorul, regizorul.. etc

        in timp ce la posturi private precum antena sau protv exista numai cel cu, camera si reporterul ?

        sau zecile de directori care au salarii incepand cu mia de euro ?

        sa fim seriosi, tvr-ul e o gaura de cand exista... dar se folosesc politicienii, asa ca nu o inchide nimeni
      • -3 (3 voturi)    
        Trebuiau sa existe bani (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:53)

        Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui homereg

        daca 23 de milioane de oameni platesc lunar cate 4 lei plus taxele pe care le ia posta... rezulta ca se strang cel putin 100 de milioane de lei noi pe luna!
        ceea ce inseamna 25 de milioane de dolari lunar
        datoria e de 16 milioane euro deci putea fi platita in fiecare luna...

        asta e vor da faliment,se vor inchide...
        cei care traiesc in comuna primitiva si oricum asculta numa de popa din sat ori vor pleca din comuna primitiva ori nu vor mai avea acces la informatii
        50% din populatia Romaniei nu va mai fi intr-o star de primitivism perpetuu
        vor invata sa scrie ,sa citeasca,sa faca drumuri si wc-uri in casa:)))
        • +2 (2 voturi)    
          ??? (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 11:03)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

          23 de milioane de oameni platesc lunar taxa? dumneata esti doar rauvoitor sau mintea nu te ajuta chiar deloc?
    • -7 (19 voturi)    
      ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:34)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Vorbesti prostii. TVR a fost obligata sa cumpere olimpiade, campionate de gimnastica, fotbal, si alte evenimente de "interes national", si sa le difuzeze fara spatii publicitare in interior datorita unei legi initiate de Voiculescu & Co pentru a-si proteja propriile televiziuni. Asa au aparut aceste datorii.
      Subventiile de la stat acopera doar TVR International si Moldova. Taxa TV acopera cheltuielile curente, dar nu evenimete de acest gen care costa cat bugetul pe un an. Fara publicitate nicio televiziune nu avea cum sa le acopere.
      • +5 (11 voturi)    
        hai bre las-o ca macane (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:04)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

        Uita-te ce buget decheltuieli are TVR si ce audienta are comparativ cu intact, protv, primatv, etc...
        Daca stia ca n-are bani, tvr putea bine-mersi sa nu cumpere UCL, campionate mondiale si europene, etc.
        • -1 (5 voturi)    
          . (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:24)

          Ord [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Emisiuni bune pot face si cei de la tvr, dar intrebarea este daca sunt lasati!
          • +6 (8 voturi)    
            N-am zis ca n-ar putea face emisiuni bune (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:50)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ord

            Intimplator chiar imi plac citeva emisiuni de-ale lor. Problemna nu e asta, ci ca arde buget de 2-3 ori cit posturile private, are de 3-4 ori mai multi angajati si produce de 3 ori rating mai mic. Si dupa aia se mira ca sunt in faliment.
        • 0 (6 voturi)    
          ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:40)

          a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          UIta-te si tu ce emisiuni au televiziunile tale. Intact nici nu comentez, gunoi absolut. Pro TV din ce in ce mai proaste emisiunile. Singura emisune de cultura "Omul care aduce cartea" a fost scoasa, a ramas o singura emisiune originala, "Apropo TV". Prima TV, reality-showri cu amatori si cronica care (sic) e de o calitate discutabila.
          Toata productia romaneasca tv este zero, doar showri sub licenta, manele si pitipoance. Ma rog, poate tie iti plac, dar mai sunt si oameni care vor altceva. Singura televiziune care are productie proprie si mai face emisiuni culturale, asa cum poate, a ramas TVR.
          Cand TVR nu a transmis campionatele de handbal si gimnastica toata lumea a sarit in sus ca nu e admisibil asa ceva, televiziune nationala sa nu transmita. Televiziunile private n-au transmis nimic pentru ca nu aducea rating, manelele sunt mai importante. Astfel de evenimente sunt de interes nationa, dar daca TVR nu are dreptul sa introduca publicitate, din ce sa plateasca?
          • +2 (4 voturi)    
            din taxa (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:54)

            gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

            . oare cati bani se strang lunar din taxa, stie cineva?
          • +3 (3 voturi)    
            uite un link (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:55)

            gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

            http://www.paginademedia.ro/2014/03/cati-bani-a-castigat-tvr-din-taxa-in-ultimii-10-ani-romania-cea-mai-mica-taxa-din-europa-de-35-de-ori-mai-mica-decat-elvetia
          • +1 (5 voturi)    
            Nu intelegi nimic (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:55)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

            Intimplator la intact nu ma uit deloc, la protv foarte rar, la prima tot foarte rar. La TVR cred ca ma uit cit la toate celelalte la un loc.

            Dar problema nu e asta. Problema e ca TVR, cu buget de 3 ori cit televiziunile private si cu personal de 3 ori mai numeros, produce audiente de 3 ori mai mici. Eu inteleg ca menirea ei nu e neaparat profitul cu orice pret, dar totusi... Ceva suna fals in cifrele de mai sus. De ce a fost nevoie de exemplu sa cumpere TVR UCL sau CM/CE de fotbal? BBC-ul transmite fotbal de nivelul asta? De ce au nevoie de asemenea resurse pentru ceva emisiuni educative?
            • -1 (3 voturi)    
              ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:11)

              a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              Sunt total de acord ca UCL nu trebuia cumparata de catre TVR. Exista televiziuni private care o pot face foarte bine. Ar trebui imputata managementului.
              Dar handbal, gimnastica, tenis mai rar la televiziunile private. Dupa Halep toate televiziunile dau tenis, dar inainte cine dadea? Renuntam complet la toate sporturile care nu atrag rating?
              Suntem mandri nevoie mare cand romanii castiga medalii, dar ne zgarcim la 13 bani pe zi (atata e taxa TV, cu taxa pe o saptamana poti sa-ti iei un covrig).
              • 0 (0 voturi)    
                pai... (Luni, 25 aprilie 2016, 15:26)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

                n-a zis nimeni ca se zgirceste... Problema e ca platim, iar in rest primim management defectuos, datorii cit casa, pe care tot noi le platim dupa aia din buget, implicare in politica, etc. Adica platim taxa tv pentru ca unii (vezi Stelian Tanase), ajunsi sefi la tvr, sa-si angajeze toti prietenii (Dinescu, de ex) sa faca emisiuni de neam prost pe un purcoi de bani. Iar altii (de ex Guran) sa fie dati afara pen'ca s-au laut de sefu' al mare. Adica, pe scurt, eu ca si cetatean finantez fitsele unor pseudo intelectuali.

                Iar ca sa revenim la transmisiuni sprtive, nu zice nimeni ca tvr sa nu transmita gimnastica, basket, etc, atit timp cit nu le transmite cineva sau atit timp cit isi scot banii din reclame. Da' sa cumperi UCL, campionate europene si mondiale, etc si dupa aia sa nu fii in stare sa le platesti sau sa acumulezi datorii doldora, asta nu mai inteleg. La TVR trebuie intii facut curatenie, dati afara 70% din angajati, pina ajung la nivelul de personal al televiziunilor private. Dupa care putem discuta de taxa si alte alea.
    • +7 (9 voturi)    
      TVR e in subordinea PSD (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:06)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      'Reamintim ca TVR este in subordinea Parlamentului, nu a Guvernului Romaniei.'
  • +16 (34 voturi)    
    Intrebati-l pe Ponta (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:34)

    zzztop [utilizator]

    De ce erau datorii vechi de ani de zile si nu le-a platit? In schimb pomeni electorale au fost in permanenta ca sa ramana la putere.
    • -35 (43 voturi)    
      Mai lasa-l pe Ponta (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:01)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Avem un guvern tehnocrat care a obtinut urmatoarele:
      - excluderea Romaniei de la Eurovision
      - excluderea Romaniei de la jocurile paralimpice (pentru ca "au uitat" sa inscrie oamenii)
      - gimnastica.. Romania nu va participa la olimpiada

      Datorii vechi de ani de zile, iar tu il bagi pe Ponta la inaintare. Asa cum a fost, sistemul era functional. Acum e praf. Cand vorbesti de datorii mari cauti solutii pentru platirea lor pe termen lung, ceea ce au facut toate guvernele de pana acum. Tehnocratii in schimb nu sunt capabili, ei se uita in buzunar si daca nu au toata suma, inseamna ca nu trebuie sa plateasca nimic si sa distruga tot.
      • +8 (18 voturi)    
        pe bune? (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:50)

        nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        chiar atat de limitat esti in gandire? pana si florile din glastra sunt mai capabile intelectual decat tine.

        functional pentru cine, te intreb. un guvern nu trebuie sa plateasca datorii, un guvern trebuie sa se asigure ca nu se creeaza datorii. tu cand te uiti in buzunar si vezi ca nu ai bani ce faci? muncesti mai mult sau te duci la banca si te imprumuti si dupa aia te faci ca ploua? asta e mentalitatea fostelor guvernari, dupa noi potopul. cand nu mai e nimic de furat, lasam pe altii si ii aratam cu degetul ca nu-s in stare sa plateasca ce-am furat noi.
        • -5 (11 voturi)    
          esti frustrat ? (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:19)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

          Sau de ce simti nevoia sa jignesti ?
          • +6 (8 voturi)    
            deloc (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:11)

            nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            dar ma simt jignit cand iti citesc ineptiile
            • 0 (2 voturi)    
              Nu-ti face probleme, nu-ti face concurenta (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:43)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

              "dar ma simt jignit cand iti citesc ineptiile"

              ================

              Sezi bland si nu-ti face probleme, nu-ti face concurenta. Castigi cu multe lungimi de barca !
            • 0 (0 voturi)    
              deci esti frustrat (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:19)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

              Daca te ataci citind un comentariu care nu e la adresa ta :))
        • +1 (3 voturi)    
          Mai baiatule, tu ai inteles ce spune omul? (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:41)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui nea_caisa

          Mai baiatule, tu ai inteles ce spune omul?
          Omul iti explica un fundament de cand e lumea:
          - Pentru neputincios (aproape) nimic nu e posibil; intotdeauna are argumente sa faca...NIMIC, iar numarul acestor argumente e infinit mai mare decat cel al argumentelor pozitive (sa realizeze ceva).

          Poti citi atatea cuvinte deodata?
      • +6 (12 voturi)    
        Haha (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:56)

        zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        deci guvernul Ciolos e responsabil de faptul ca echipa de gimnastica nu s-a calificat la Olimpiada?
        Tare asta.
        Si de datoriile TVR tot Ciolos e de vina, desi se vorbeste despre ele de ani de zile!
        • -5 (7 voturi)    
          datoriile TVR (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:19)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui zizi_m

          exista de ani de zile. Celelalte guverne au gasit solutii. Asta nu.
          • +4 (4 voturi)    
            solutii (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:57)

            gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            din cate spune articolul solutia a fost sa nu plateasca, sa amane plata. buna solutie.
            • 0 (0 voturi)    
              din cate spune articolul (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:19)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui gazpefoc

              cum bine ai precizat
          • +4 (4 voturi)    
            ce solutii? (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:21)

            nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            aia cu punem unul de-al nostru care spune ca totul e roz si tvr-ul e pe plus? si daca tot e acolo sa faca si un pic de campanie gratis, ca prostii platesc. si tot tu te simti jignit.
          • +4 (6 voturi)    
            TVR ar trebui inchis (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:23)

            v_sile [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Celelalte guverne au gasit solutii? Si care au fost alea? Mai facem un credit ca sa platim si asta? Acumulam datorii PUBLICE la nesfarsit pe care sa la plateasca copiii nostril?

            Ca vad ca guvernul actual deja lucreaza cu bugetul PSD-ului, care a dat de la el in toamna trecuta (majorari de salarii, pensii, pensii special) incat a dus deficitul public la 3% din PIB. Cam 5 miliarde de euro, deficit, Bani care trebuie imprumutati de undeva.

            Apoi parlamentul cu PSD in frunte a mai aruncat pe guvernul asta si ridicarea plafonului la ajutorul de crestere a copilului. Cand guvernul a intrebat parlamentul "de unde bani?", parlamentul a zis ca nu e treaba lui. Iohannis a zis la fel.

            Eu chiar nu vreau sa las datorie copiilor mei o tara cu o datorie publica de 60% din PIB, adica asa cam 100 de miliarde de euro, facuta nu pentru infrastructura, scoli si spitale, ci pentru ajutoare sociale, pensii special sau datorii platite pentru gaura asta neagra numita TVR. Sa se spele cu Euroviziunea pe cap, nu merita 16 milioane de euro platiti din banii publici.

            Deci, celelalte guverne NU au gasit solutii!

            Doar au trecut de la un camatar la altul si s-au impumutat, lasand plata datoriilor pe umerii celor care vin dupa.

            Mersi, nene, dar asta nu e solutie.
            • -1 (7 voturi)    
              inchiderea TVR (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:41)

              nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

              nu stiu daca ar fi o solutie buna inchiderea TVR. as fi dispus sa platesc in continuare taxa si in schimb sa pot vedea un film cap-coada fara reclama, o emisiune culturala, o televizare a unei piese de teatru, televizarea unor evenimente sportive (tvr avea la un moment dat cei mai buni comentatori sportivi, in opinia mea), niste emisiuni de divertisment.
      • +5 (13 voturi)    
        Sigur (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:06)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Pe logica ta si arsii de la colectiv care au murit dupa investirea guvernului tehnocrat tot vina lui ciolos sunt, nu? mergi si cinta pe la alte mese ca aici nu-i publicul suficient de prost sa puna botul la prostiile tale
        • 0 (2 voturi)    
          Nu, ca aia a fost dupa (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:24)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Dar de fapt la mintea lui model 1984, putem modifica si trecutul nu? Nu guvernul Ciolos a ajuns ca urmare a colectiv, ci el a provocat-o, fiind tehnocrat.
          Cum anume un tehnocrat provoaca atitea chestii ramine o chestie nelamurita. O sa ma uit la Dana Zorba Grecu si la Radu CV Tudor, si cind ma lamuresc revin cu o postare cu majuscule si semne de exclamare (promit sa folosesc barza, viezure, minz si .NET).
      • +5 (5 voturi)    
        Nu colonele! (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:07)

        TRAHANACHE [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Din cauza unora ca tine, care sunt platiti din banii colectati pt. TVR, ca sa manance cat mai mult din materia aia maronie si puturoasa!
      • +4 (4 voturi)    
        Da domle (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:22)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Chiar l-am vazut eu pe Ciolos cum le strecura nurofen la gimnaste sa nu se califice. Uneia i-a pus si piedica, am vazut eu pe net.
        Imi place si cum strecori doua afirmatii ca un bun securist, 1. gimnastica (unde nu s-au calificat) si 2. breaking news: Romania nu va participa la olimpiada. Ai uitat sa pui zece semne de exclamare, sau sa scrii cu majuscule.
        Ba da, doar ca la probele la care s-a calificat. La alelalte nu.
  • +34 (36 voturi)    
    Perfect! (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:39)

    ipsilon [utilizator]

    Asa si trebuie. Dar eu astept executie publica la ... televiziunea publica, a acelor idioti care au condus TVR-ul si mai ales a celor care i-au numit politic ani de zile, timp in care au facut o gaura mare in bugetul statului, adica, mai scurt spus, si-au batut joc de banii nostri!
    Au un tupeu fantastic astia de la TVR, si acum cand ar trebui sa bage capul in pamant, sa inchida posturi inutile, sa dea oameni afara, ei ce fac!? Campanie masiva, tata, sa le platim in continuare abonamentul, ba mai mult, ni se spune ca ce mic e si ca ar trebui sa dam si mai mult! Mai au oamenii excursii de facut si bagi grei de incasat pe deplasarile alea fantasmagorice!!
    Repeta incontinuu 3 filmari prein nu stiu ce tari ale blondei aleia sleampate, si in rest mai sunt 2 emisiuni care merita vizionate ... pentru atat a papat miliarede TVR-ul, de la noi, de la buget (iar de la noi) si din reclame.
    MARE NESIMTIRE!
    • +4 (4 voturi)    
      prea tarziu.. (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:58)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

      TVR e doar un nume. oamenii din spate se schimba, datoriile raman si audienta scazuta nu se reface peste noapte.
  • +12 (16 voturi)    
    Atat costa circul? (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:42)

    Martinezu [utilizator]

    16 milioane franci, o nimica toata.
    daca pun o suprataxa de citiva zeci de euro in facturile de curent , gaze , apa, etc , strang imediat suma asta...si le mai ramane si de cheltuieli neprevazute ( cum ar fi cresterea salariilor directorilor TVR)
    • +1 (3 voturi)    
      De-aia e bine sa fii off the grid! (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:43)

      Spirt [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Panouri fotovoltaice, turbine eoliene, apa de mare adancime filtrata prin osmoza inversa, remineralizata si sterilizata cu lampa uv, incalzire cu biomasa si electrica prin pompe de caldura si statul infractor nu te mai poate fura atat de mult!
  • -5 (35 voturi)    
    tara de toata jena (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:42)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Si nu vorbesc de politicieni cum o sa incepeti cu totii... cum ca politicienii sunt de vina... De vina e tot poporul care voteaza politicieni dovediti corupti pentru 3 bucati de mititei... Bine ca am plecat din tara asta fara orice speranta, locuita de corupti mari si mici... Noroc ca aveti ce fura din ardeal si banat, dar cand se termina si acolo...
    • +5 (17 voturi)    
      daca ai plecat (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:28)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      macar beneficiezi de dreptul de a fi ipocrit.

      si eu am plecat si sunt de acord ca politicienii din Romania sunt o mizerie incredibila dar... nici in Occident nu sunt mai cu mot.
  • +2 (52 voturi)    
    pagubă-n ciuperci (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:42)

    Mazeta [utilizator]

    Oricum România n-ar fi avut niciodată șansă să câștige Eurovisionul, dacă nu trimiteam o femeie cu barbă, un gay zoofil sau un refugiat sirian.
    • -7 (11 voturi)    
      campionar european (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:30)

      homereg [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ok , eurovision ca eurovision ...dar urmeaza campionatul euriopean de fotbal pe care NU il vom vedea pe TVR !!! si altelel , si altele ...
      • +15 (19 voturi)    
        nu-i nimic (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:05)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui homereg

        Campionatul European o să- cumpere privații și o să-l difuzeze în pauza dintre reclame.
  • +36 (54 voturi)    
    O cheltuiala mai putin (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:53)

    cato [utilizator]

    Eurovision, un concurs de calitate indoielnica, era un motiv pentru aruncat bani aiurea.
    • +11 (15 voturi)    
      Bravo (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:29)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui cato

      asta vroiam sa zi c si eu...
    • -5 (5 voturi)    
      Gusturile nu se discuta (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:20)

      trotuar [utilizator] i-a raspuns lui cato

      Calitate îndoielnică sau nu are o audiență de aproape 200 de milioane de telespectatori, cu un mare procentaj de tineri.
      Asta comparativ cu Superbowl care are 111 milioane spectatori unde reclamele costă de rup.
  • +11 (15 voturi)    
    Foarte bine (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:55)

    ac [utilizator]

    Si acum bag niste Judas Priest sa ma consolez.
  • -10 (22 voturi)    
    haterii... (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:58)

    demaGOGU [utilizator]

    ...nu pricep ca prin aceasta decizie este umilita Romania si nu TVR.
    • +6 (14 voturi)    
      Din contra. (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:00)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Aceasta decizie arata ca romanii au devenit in timp mai calculati cu banii. Cum zice si Tolontan... Avem banii in buzunar, intrebarea este "vrem sa-i dam pentru un spectacol ieftin?".
      • -2 (4 voturi)    
        tu vezi doar Eurovision (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:28)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        si nu discut ce fel de spectacole preferi... chestia este ca i-au dat afara de EBU si asa pierd mai multe. Nu tvr-ul este de vina, ci cei ce au dus aici televiziunea publica.
        • 0 (2 voturi)    
          nu ma intelege gresit... (Vineri, 22 aprilie 2016, 17:02)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Ord

          Nu sint total impotriva Eurovision-ului, sint impotriva muzicii de prost-gust care e promovata la greu in cadrul acestui spectacol de citiva ani incoace. Sint putine tari din Europa care au grija in fiecare an sa trimita muzicieni cit de cit respectabili in industria lor, fara artificii de prost-gust. Aici as mentiona Italia si mai sint si alte citeva tari. Dar in rest... e jale!!! Singurul motiv pentru care nu sustin un boicot in toata regula la acest concurs este dat de faptul ca prin retragerea tarilor cu melodii si artisti de calitate, am da de inteles ca "mediocritatea a cistigat" (!)

          Cit despre motivatia ta ca asa pierdem mai multe din difuzarile ce tin de EBU, nu pot sa fiu de acord cu ea. De ce? Pentru ca asa cum microbistii au dreptul sa le fie difuzate campioantele LIVE, asa si fanii muzicii au dreptul sa-si vizioneze concursurile de muzica. Nu e niciunul mai presus decit celalalt.

          Dar, da... nu TVR-ul in sine este de vina, ci cei care l-au adus in acest stadiu. Si haideti sa nu uitam ca pe tvr vezi totusi niste emisiuni si documentare de calitate net superioara celor ce tin de privat. Una dintre greselile lor este ca nu au stiut sa atraga publicul tinar. BBC-ul de exemplu difuzeaza The Voice. TVR-ul de ce a stat deoparte si a lasat PRO tv-ul sa obtina licenta pentru Vocea Romaniei? La fel si cu banii din campanii publicitare. Vrem nu vrem, trebuie sa recunoastem ca de-acolo vin bugetele imense. Trebuie gasit un echilibru in marirea pauzelor publicitare, fara a da in ridicolul de a avea pauze mai lungi decit emisiunile in sine. Si de-asemenea trebuie lucrat la organigrama staff-ului, sa nu fie discordante la salarii, echipele sa fie organizate mai eficient, sa nu existe angajati care sint platiti pentru o munca inexistenta samd. Si poate asa TVR-ul ar ajunge pe linia de plutire.
      • 0 (6 voturi)    
        pfuai, da! (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:41)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        Sa-ti datorez eu tie 10 milioane si-apoi sa nu ti-i mai dau, sa te vad cum zici "aceasta decizie arata ca ampersand a devenit mai calculat cu banii" (nu-i mai arunca pe apa sambetei, n.a)
        • +1 (3 voturi)    
          Faci comparatii absurde! (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:25)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          Romania evident ca trebuie sa dea banii aia inapoi la Eurovision, chit ca se duce sau nu se duce. Pentru simplul fapt ca datoriile acelea vin din prezentele trecute ale Romaniei la acest spectacol. Dar asta nu inseamna ca ar fi ok sa mai participam si in viitor, cotizind la asemenea sume fabuloase pentru un circ absolut jenant. Asta ar fi trezirea noastra: vrem sau nu vrem sa aruncam banii in continuare asa cum am facut in trecut orbeste?
    • +3 (5 voturi)    
      Prostii (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:27)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Eu chiar ma simt mindru ca anul asta scap de idiotenia asta. SI de toti oengistii care, din lipsa de Dughin si gaze de sist, au alt aparat de frecat mitocondria - Eurofision. Ce-ar fi sa va faceti voi astia un cerb de aur, broasca de technetiu, stalactita dacica etc ? Cu o conditie: s-o platiti din banii vostri.
      Si apropo, a aparut Ubuntu 16. In timp ce de-alde TVR se scarpina la kernel despre cum sa mai f... loveaua la festivalelele de genu asta.
      Auzi, de parca nu s-a dus Weather Report la Montreux, asa mare paguba.
  • +13 (23 voturi)    
    foarte bine (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:58)

    i959924 [utilizator]

    Foarte bine ca nu mai participa.
    Oricum era o mare porcarie.
    Eu l-as opri de tot.
    • -1 (13 voturi)    
      De acord... (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:02)

      SylvieTranss [anonim] i-a raspuns lui i959924

      Si CM de fotbal e tot o porcarie, bine ca nu putem sa-l vedem :)
  • +4 (16 voturi)    
    FOARTE BINE ! (Vineri, 22 aprilie 2016, 12:59)

    PopGeo [anonim]

    Dupa ce ca platim biruri de milioane de euro lunar, impuse pentru ODIOASA TVR, fonduri uriase de care celelalte televiziuni private nu beneficiaza, aceasta caracatita cu ADN de capusa nu e in stare sa isi onoreze nici macar acele taxe de participare la evenimentele internationale pentru a ne oferi un minim de programe episodice (anuale sau cincinale), sportive si culturale pe care sa le poata vedea tot poporul, chiar si cei care nu au acces la cablu sau PARABOLOICA. Ce fac oare cu banii din taxa impusa, plus cei din publicitate... numai ei stiu... Poate dau si ei DREPTUL la PARLAMENTUL RUSINII !
    Eu zic sa dispara TVR, chiar daca trebuie sa iesim in strada pentru asta!
    RUSINE !!!!!
  • +17 (23 voturi)    
    TOT RAUL SPRE BINE (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:02)

    mihnea2012 [utilizator]

    nu vad nici o pierdere si bine ca s-a intamplat ca sa nu mai bage Guvernul bani in aceasta gaura neagra, numita TVR, care nu este altceva decat un mare aspirator de bani publici, care nu vrea sa se reformeze, pt ca este capusata de clientela politica si tot felul de dinozauri care o sug.
    daca e in dificultate de ce nu taie costuri??
    Ce ne tot arunca in fata Eurovisioane, Campionate de Fotbal si alte competitii pe care saracul cetatean le pierde? Astea sunt de fatada! Momeala pentru creduli.

    TAIATI CAPUSELE! Intrati in insolventa si scapati de lipitori si paraziti! de toate firmele clientelare care au acces la banii fara nici o procedura legala de achizitie publica! Vrem Transparenta! Publicati furnizorii! UNDE SE DUC BANII?
  • +13 (27 voturi)    
    Jenant, dar in acelasi timp (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:07)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Bullshit de concurs anyway, numai dragoni din norvegia si oameni de orientari sexuale dubioase castigau......whatever....
  • +21 (21 voturi)    
    Ar fi culmea ipocriziei . . . (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:16)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . .din partea guvernului daca le-ar da cei zece milioane, pentru un spectacol de nimic, din moment ce apeleaza la cheta publica pentru Cumintenia Pamantului!
  • +16 (16 voturi)    
    Muzica se aude mai bine in spații mici (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:28)

    Un cititor [utilizator]

    Nu-i asa?
  • +10 (14 voturi)    
    Nu ma intereseaza subiectul asta (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:30)

    aac [utilizator]

    decit daca in urma lui se desfiinteaza cloaca aia politizata de TVR pe care-l platim din bani publici, adica din buzunar.
    Sa dispara.
    • -4 (12 voturi)    
      Despre interes (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:48)

      greuladeal [utilizator] i-a raspuns lui aac

      Serios? Si daca intr-o zi, grea, toate celelalte surse (PRIVATE) de informare decid sa nu mai emita, sa nu mai scrie, sa faca orice altceva pe lume, de unde va veti mai informa?
      Rolul televiziunii si radioului public este informarea, de aceea e sustinut din banii populatiei, fiindca, in caz de razboi, de urgie, de dictatura, de orice, cetatenii trebuie sa aiba acces la informatie...
      • +3 (7 voturi)    
        Ăsta este motivul pentru care există TVR (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:30)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui greuladeal

        Să dezinformeze, să mintă, să manipuleze, cu alte cuvinte să facă exact invers decît ar trebui.
        Cum ai putea să crezi că se va schimba dintr-o dată, că va deveni o albăcazăpada?

        Privații de tv, pe de altă parte, funcționează pe bani privați. Dacă vor să existe trebuie să-i cîștige, ca să-i cîștige trebuie să funcționeze. Măcar pe ăștia nu-i poți bănui de independență, te uiți cu rezerve, asculți cu urechea ciulită, înțelegi că au niște scopuri posibil diferite de ale tale.
        Toate astea sînt valabile și pentru presa scrisă.

        Pentru cei care nu mai speră că se pot informa de pe tv-uri există internet.
        • -1 (1 vot)    
          nu ma innebuni! (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 11:10)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui aac

          adica spalarea "privata" a creierelor, manelizarea si ghiolbanizarea tarii pe motiv ca asta aduce rating e solutia? carmorocar, praleo, ca asta e pre limba ta :)))
      • +4 (6 voturi)    
        Dictatură (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:32)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui greuladeal

        Chiar am rîs la eventualitatea unei dictaturi. Bună de tot. Cum ar fi: pe vremea lu Ceaușescu TVR-u ne-a informat corect ca să dăm jos dictatura. Încă mai rîd.
      • +5 (7 voturi)    
        ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:43)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui greuladeal

        Unde-i maneaua, ca TVR nu da.... Asta e problema...
      • +1 (9 voturi)    
        lipsa de informatie creeaza monstrii (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:48)

        nihilism [utilizator] i-a raspuns lui greuladeal

        hahaha! helllooooooo, secolul 21 prietene. Ai internet, ai canale youtube, ai bloguri, ai ziare.....
        dormi linistit, nu te lasa nimeni fara informatie ;)
        • -1 (1 vot)    
          desigur (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 11:11)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui nihilism

          informatii online de genul "hai sa iesim in strada sa dam jos guvernul asta ca nu-i destul de slugoi cu Occidentul"; mersi, as prefera sa nu existe astfel de "surse de informare"
      • +4 (8 voturi)    
        Pe bune? (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:04)

        PopGeo [anonim] i-a raspuns lui greuladeal

        Si daca intr-o zi toate fabricile private de paine ar hotari sa nu mai produca, ce s-ar intampla? Am ramane flamanzi, nu? Nu vezi ca esti penibil?
      • +4 (6 voturi)    
        corect! (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:17)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui greuladeal

        Si eu sint pentru televiziunea publica, dar trebuie reformat sistemul lor. E clar ca pe undeva se pierd banii aiurea; trebuie identificate aceste gauri si gasite solutii sa devina o televiziune cu datorii 0! Tipologia emisiunilor in mare nu este rea. Mai rau e ce vedem la Capatos si la Antena Stars. Sper sa nu fie privatizat TVR si sa ajunga ca ele. Ar fi trist.
    • +1 (9 voturi)    
      Tipic romanesc (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:17)

      laborator [utilizator] i-a raspuns lui aac

      Inseamnba sa comentezi ceva fara sa stii sau sa vrei sa stii, numai din patima ...:
      1 Toate televiziunile sunt platite din banii nostri ca doar nu va inchipuiti ca pe Voiculescu sau pe Oancea i-au fatat mamele lor cu bani... Diferenta este ca TVR cere bani PE FATA in timp ce handicapatii ceilalti ii mascheaza prin reclame (de cate ori cumparati o sticla de Coca-Cola, de exemplu, un procent este alocat reclamei, adica pentru Antene, B1, pro TV si alte gunoaie} In plus salariile de la privati sunt enorme in comparetie cu cele de la TVR.
      2. De ce nu poate si TVR sa traiasca numai din reclame ?? F. simplu. Pentru ca are o infrastructura mult mai extinsa si ca urmare face emisiuni incomparabil mai bune decat ceilalti. La TVR nu am vazut niciodata agramati inculti si vagabonzi si cu... lafaindu-se prin studiouri sau emisiuni cu paranormal sau barfe de cartier, etc.
      3. Nu in ultimul rand politicianismul este mult mai la el acasa la privati decat la TVR. Este si motivul pentru care ei au datorii la Stat si nu sufera deloc DAR VAD CA ASTA NU COMENTEAZA NIMENI.
      Sunt convins ca ceea ce se intampla cu TVR este o manevra tipic corporantista de eliminare a Televiziunii Nationale, pentru a nu mai avea nici un terman de comparatie si pentru a inghiti toata decadenta asta scarboasa...
      • +1 (5 voturi)    
        bine punctat. (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:04)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui laborator

        .
      • -1 (5 voturi)    
        ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:19)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui laborator

        Exact. Eu am trei canale de manele pe cablu, care nu pot fi scoase. Nu mai vorbim de alte canale pentru corporatiste gen ZenTV, sau cele pentru minoritati nationale. Aceasta este cea mai mare minciuna cum ca pentru TVR plateste toata lumea, pentru restul nu. Platim pentru toate canalele, indiferent ca ne uitam sau nu. Dar TVR este singura televiziune din Romania care produce emisiuni culturale. Iar cultura este o investitie, nu o cheltuiala.
      • +3 (5 voturi)    
        TVR se elimina singura (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:29)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui laborator

        Nu e nevoie de o manevra tipic corporatista.

        Cand ai datorii de 150 de milioane de euro (100 de milioane numai datorii catre stat) imi pare ca nu e nevoie sa mai vina si corporatiile sa te doboare.

        Apropo, spune-ne si noua ce companie private are datorii la bugetul de stat de 100 de milioane de euro, sa stim si noi.
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:47)

          a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          ProTV care a facut evaziune fiscala 10 ani? Realitatea? Antena handicapatilor?

          http://www.activenews.ro/stiri-mass-media/Primele-10-televiziuni-din-Romania-au-datorii-de-500-milioane-euro-TVR-si-ProTV-in-top-116157
  • -4 (12 voturi)    
    Maaare lucru.. (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:39)

    UpNext [utilizator]

    ..ca am fost exclusi de la Eurovision. Niciun participant european nu se ridica la nivelul nostru de cultura (Salam, Guta etc.), toti sunt niste prosti netalentati.

    Si nici la festivaluri sau concursuri internationale, olimpiade sau campionate mondiale nu mai are sens sa participam, ca e pierdere de timp si de bani. Uite, echipa de gimnastica, ce-i trebuie olimpiada, cand poate participa cu succes la campionatele satesti din Vaslui si le si castiga, garantat.

    Lasa bai, mai bine sa stea tineretu' valah aici in batatura, in ograda, la coada vacii ca-n anii '20-'30, dupa Unire, sa-njure occidentu' ca nu ne da shenghenu', sa puna mana sa munceasca si sa se pregateasca sa ia Basarabia inapoi cu furca si cu coasa ;))
  • +8 (8 voturi)    
    excelent! (Vineri, 22 aprilie 2016, 13:42)

    outside_the_wall [utilizator]

    o pedeapsa pe masura incompetentei si servilitatii politice a conducerii TVR. Pe banii nostri. Oricum, concursul ala e o mascarada penibila.
  • +9 (11 voturi)    
    oo,nuu! (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:02)

    DrInOrice [utilizator]

    Nuuu, nu acum cand sigur am fi castigat!!

    Ei, sincer acu, mai bine alegea TVR sa boicoteze eurovizionul si iesea basma curata. Si avea toate motivele, mai ales dupa porcaria cu creatura barboasa...
  • +6 (10 voturi)    
    Când? (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Când Dumnezeu va fi desfiintata aceasta institutie mamut, o gaura uriasa in buget, si care a ajuns sa faca tara de ris?Au mintit, au pierdut orice credibiitate, sunt deprofesionalizati, sunt slugi obediente ale puterii, e o institutie mentinuta artificial in viata pe banii nostri. CEREM SA FIE DESFIINTATA IMEDIAT: O RUSINE PENTRU ROMANIA ACEASTA BANDA DE IMPOSTORI; INCOMPETENTI; MANIPAULATORI si INFILTRATI SECU care NU MAI POT MANIPULA CA ALTADATA:
  • +2 (4 voturi)    
    Suuuuper (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:18)

    EXEs [utilizator]

    Felicitari stat mafiot psdist, s-a mai facut un pas pe calea propasirii afacerilor voastre corupte. Traiasca si infloreasca ..
    Din pacate totusi rahatul asta o sa se sparga tot in capul lui Ciolos care n-are nici o treaba cu furaciunile din TVR.
    TVR trebuie bagata in faliment si pornit de la 0 cu un manager privat, roman sau strain. Din pacate o sa vina tanti Giurco care ca si tanti Firea o sa continue furaciunea dupa modelul socialist american a lu tanti Killary.
  • -3 (3 voturi)    
    :) (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:31)

    owl [utilizator]

    e mana cereasca pentru TVR scandalul asta... Daca ar fi dat bani sa umple gaurile, era scandal cat China.
    Asa, s-a rezolvat de la sine... se pompeaza bani in TVR, nimic nu se schimba, mai vedem peste 6 ani....

    bafta chioara!
  • +3 (5 voturi)    
    Regele a murit, Trăiască Regele. (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:35)

    DoruLuncașu1 [anonim]

    Anul ăsta a să fim reprezentați la Eurovision de românii din stânga Prutului prin frumoasa și talentata Lidia Isac. Să-i ținem pumnii cu toții că chiar avem șanse la un loc de frunte!

    https://www.youtube.com/watch?v=wXcDKy97BHk
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:33)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui DoruLuncașu1

      Asta e inca o dovada cat de penibili suntem. Oricum artistii din Moldova sunt cu trei clase peste cei din Romania. Abia atunci cand esti sarac si oprimat intelegi rolul culturii. Cand ai 30 de televiziuni de manele ca la noi, berea si semintele in fata, ce-ti mai trebuie cultura?
      Ei au o singura televiziune nationala intre cele rusesti, si se descurca mai bine ca noi. Si atunci ma intreb, cine sta mai rau, noi care vrem sa inchidem singura televiziune culturala din tara ca sa facem loc mogulilor, sau ei?
  • +1 (7 voturi)    
    Propun un protest general cu neplata (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:53)

    xrogo [utilizator]

    acelei taxe pentru TV,sa platim numai radioul,macar acesta se mentine!!!
  • -4 (4 voturi)    
    ne-am facut de ras (Vineri, 22 aprilie 2016, 14:56)

    Bittick [utilizator]

    Nu sunt fan Eurovision insa ma intristeaza faptul ca Romania este iar subiect negativ de discutie in media europeana...
  • +1 (5 voturi)    
    In loc sa suportam 116,5 milioane de euro, datoria (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:03)

    Susufler0 [utilizator]

    TVR, vom suporta mai putin si vom vedea Eurovisionul de unde dorim : cu "ligheanul" de la Bulgari, prin satelit, din UE.
    PS. Competitiile sportive transmise de EBU, la fel !
  • +3 (7 voturi)    
    Bine ca s-a calificat nationala (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:27)

    ac [utilizator]

    Ca il scoteau pe Ciolos vinovat ca i-a furat icoanele lu tatapuiu sau ca briliantul n-are echipa.
  • +5 (5 voturi)    
    moment of silence (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:28)

    Enofereus [utilizator]

    zi-i mai bine strutocamilovision. Dupa Israel si Australia, as mai invita Peru si Congo.
  • +4 (4 voturi)    
    nici o problema (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:39)

    AlexRatoi [utilizator]

    Eurovisionul e o porcarie oricum, in ultima vreme au fost promovate multe trupe de calitate slaba, cu cat mai deplasate, pentru a promova idei. In rest votul nu prea se da pentru muzica, pentru tari prietene sau spectacol prin sms si politic pentru idei promovate de la juriu, cine castiga se vede.

    In legatura cu tvr-ul, are management numit si evaluat politic, ce vroiati sa faca profit, sa promoveze cultura sau sa respecte directia data in general si local interesele personale?
  • +3 (3 voturi)    
    concurs de preselectie!!! (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:49)

    neurino [utilizator]

    Nu sunt fan Eurovision dar de ce mama ma-sii au mai facut concursul de preselectie daca stiau ca-s datori vanduti si nici bani sa-si plateacsa datoriile nu au???
    Daca anuntau de la bun inceput, bai frate, anul asta o lasam moale ca nu ne tine punga, mai pricepeam dar asa???'
  • 0 (6 voturi)    
    TVR, TVR... (Vineri, 22 aprilie 2016, 16:54)

    dana_s [utilizator]

    Melodia lui Ovidiu Anton 'Take a moment of silence' este foarte buna: adevarata, autentica, scrisa intr-un moment de gratie, de 'trezire' a noastra din somnul cel de moarte (in care ne-adanciram singuri, ca-i mai comod).
    Nu e drept ca TVR sa faca asa ceva.
    Asta inseamna televiziune nationala ? Sa mizezi pe ea, ca-ti transmite emisiunile pe care ti l-a promis, si sa te lase balta, asa, pur si simplu, in ceasul al 13-lea, in care nu mai poti repara nimic ?
    Cine a supravegheat TVR, cine i-a girat activitatea ?
    Nu mai sunt oameni adevarati pe-acolo ?
    Fight for the truth, TVR !
  • 0 (0 voturi)    
    poate asa inteleg is romanii cum sta treaba... (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:23)

    akillies [utilizator]

    ..instituie supusa unui parlament corupt = institutie capusata pana acol ca pierde contracte importante( si intr-un mod rusions.. as mai adauga).

    Ce e trist e ca multi (troli platiti sau prin natura lor), nu vor vedea nici in acest caz vreo chestiune importanta, nu se vor uita la cauza si vor spune intr-un glas ca ce le trebuie Eurovision..


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică