Un bebelus care bea apa murdara este elementul soc pe care mizeaza World Vision, o organizatie de caritate care se lupta cu saracia la nivel global, intr-o noua campanie virala, transmite The Guardian. Aceasta vrea sa traga un semnal de alarma asupra faptului ca 1,1 miliarde de persoane nu au acces la o sursa de apa potabila.

In clip apare si textul "In fiecare zi, 1,1 miliarde de oameni trebuie sa foloseasca apa murdara cand spala, fac baie si beau. Acelasi numar de persoane ca si populatia Americii de Nord si a Europei. Noi nu putem trai asa. Tu poti?"

Charles Badenoch, director executiv al World Vision, a declarat ca "uneori trebuie sa sochezi oamenii pentru a iesi din complacerea lor".

World Vision a lansat aceasta campania se pare ca multe tari nu vor reusi sa indeplineasca tintele Obiectivului de Dezvoltare ale Mileniului, care are scopul de a injumatati proportia persoanelor care nu au acces la o sursa de apa potabila.

James Mooring, director in cadrul World Vision, a declarat ca "dorim sa sensibilizam publicul cu o problema socanta si vrem sa provocam oamenii sa gandeasca cum ar fi daca ar trebuie sa faca fata unor astfel de conditii".

Clipul, dezvoltat de agentia Meteorite, are si scopul de a atrage atentia ca acest an este Anul International al Salubrizarii.

Vezi clipul World Vision: