14 giganti americani preseaza Nielsen sa masoare integrat audientele media

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 14 septembrie 2009, 15:53 Economie | Media & Publicitate

Mai multe grupuri de comunicare si clienti mari de publicitate din SUA infiinteaza o Coalitie pentru Masuratori Media Inovatoare in incercarea de a obtine un sistem integrat de masurare a audientelor pe diverse medii de comunicare, "cu sau fara Nielsen", compania care s-a impus drept principal masurator al audientelor, indeosebi al audientelor TV, scrie, luni, Advertising Age. Initiativa a fost anuntata oficial saptamana trecuta.

Sursa citata comenteaza ca piata media si companiile americane au nevoie disperata de un instrument de masurare integrata a audientelor de pe diverse platforme. Fapt pentru care 14 dintre cei mai mari clienti ai Nielsen - printre care Walt Disney, Procter&Gamble, Starcom MediaVest Group, WPP, Time Warner, NBC Universal si News Corp - infiinteaza noua Coalitie. Scopul acesteia este sa permita compararea performantei publicitare pe diverse canale - TV, presa, Internet etc.

Advertising Age scrie ca ratingurile actuale sunt un mijloc depasit de a cuantifica impactul publicitatii si sunt nemultumiti de absenta unor masuratori integrate, pentru toate media.

Publicatia noteaza ca decizia celor 14 de a lansa aceasta coalitie ar parea un vot de neincredere in Nielsen, companie ce domina masuratorile in special pe piata TV, insa unele dintre partile implicate sugereaza ca aceasta initiativa ar avea drept scop sa preseze Nielsen sa introduca un sistem integrat de masurare, nu sa inlocuiasca Nielsen ca standard.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

426 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Explicatii (Luni, 14 septembrie 2009, 17:25)

    gaspy [utilizator]

    Problema e ca rating-urile prezentate de Nielsen nu iau suficient in calcul vizionarea emisiunilor inregistrate cu dispozitive DVR gen TiVo, download-ul lor (legal) de pe iTunes sau Hulu sau de pe situl producatorilor.

    In felul asta, o serie de productii care se adreseaza tinerilor par sub-reprezentate pentru ca majoritatea tinerilor prefera sa le cumpere cu $1.99 si sa se uite la ele de pe PSP, Ipod, etc. decat sa le vada la TV.

    Sunt convins ca show-uri ca Lost sau Heroes sau chiar 24 si Prison Break ar avea cote de audienta semnificativ mai mari daca s-ar lua toate astea in calcul.

    Nu mai discut de torrent-uri.
    • 0 (0 voturi)    
      Completare (Luni, 14 septembrie 2009, 18:04)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      ... ca sa nu-mi sara careva in cap: cand zic "tineri", ma refer la segmentul 18-35 de ani.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă