O cerere de licenta audiovizuala pentru postul Dolce Info (Romtelecom) va fi discutata marti la CNA. Tot marti se lanseaza un nou post din portofoliul ProFM, Music FM. Publicatia "Casa mea" apare cu un nou concept grafic si editorial. Iar agentia Lowe&Partners ofera servicii de comunicare pentru zece branduri din portofoliul Johnson&Johnson.

  • CNA discuta, marti, o cerere inaintata de Romtelecom pentru o licenta audiovizuala prin satelit pentru Dolce Info, program ce urmeaza sa prezinte informatii despre serviciile companiei si informatii utilitare. Romtelecom a mai obtinut o licenta pentru Dolce Info in octombrie 2008, ulterior a cerut CNA sa modifice denumirea Dolce Info in Dolce TV, iar anul trecut a primit aprobarea sa transforme Dolce TV in canalul sportiv Dolce Sport.
  • Noul post de radio din portofoliul ProFM, Music FM, se lanseaza oficial marti, pe frecventa 103,8 FM, potrivit unui comunicat citat de Mediafax. Postul difuzeaza hituri lansate in ultimii 30 de ani si se adreseaza unui public format din femei si barbati cu varste intre 30 si 50 de ani.
  • Publicatia "Casa mea" din portofoliul Medien Holding, grup ce detine si ziarul Romania libera, are un nou concept grafic si editorial incepand cu numarul din februarie, potrivit unui comunicat de presa. Revista are trei sectiuni de baza - "reportaje", "ghidul Casa mea" si "exterior" - si introduce sectiuni noi: "Inspiratie internationala", "Inspiratie traditionala", "Casa de vedeta", "Calendarul gradinarului".
  • Agentia Lowe&Partners ofera servicii de comunicare pentru toate brandurile OTC (produse farmaceutice care se elibereaza fara prescriptie) din portofoliul Johnson&Johnson, in urma castigarii unei licitatii desfasurate la sfarsitul anului trecut, potrivit unui comunicat de presa. Lowe a inceput deja sa lucreze pentru cinci din cele zece produse din portofoliul castigat, oferind servicii de creatie, planificare strategica, BTL, ATL si online.