Cum si-a respectat RCS&RDS obligatiile impuse in urma introducerii abuzive a unei taxe la telefonia fixa: A notificat peste 1,1 milioane abonati, dar a mai primit amenzi de 4.000 lei

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 11 noiembrie 2010, 16:10 Economie | Telecom

Peste 1,14 milioane de abonati ai RCS&RDS au fost notificati de catre operator luna trecuta cu privire la introducerea abuziva in luna iunie a acestui an a unei taxe de mentenanta de 5 lei la telefonia fixa si a posibilitatii rezilierii fara penalizari a contractului, arata datele autoritatii de reglementare in Comunicatii. Autoritatea pentru protectia consumatorilor (ANPC) spune ca nu a mai primit atat de multe reclamatii pe aceasta tema - doar 44 la nivel national, dar ca a amendat din nou operatorul cu inca 4.000 de lei pentru nerespectarea obligatiilor impuse dupa introducerea acestei taxe abuzive.

"Din data de 20 septembrie 2010 si pana in prezent, in legatura cu taxa de mentenanta, perceputa de furnizorul de servicii RCS & RDS, nu s-au mai inregistrat la fel de multe reclamatii, totalul pe tara fiind de 44. De la acea data, in urma controalelor ANPC, fie pentru cercetarea petitiilor consumatorilor, fie pentru verificarea masurilor dispuse in controalele anterioare, nu au mai fost constatate incalcari ale prevederilor legale in ceea ce priveste taxa de mentenanta, decat in 8 cazuri, in judetele Arad, Bacau, Iasi, Mehedinti si Neamt, amenzile totalizand 4.000 lei", au declarat pentru HotNews.ro oficialii ANPC.

Amenzile au fost acordate pentru deficiente constatate in "nereturnarea sumelor incasate fara notificarea prealabila a consumatorilor, depasirea termenului de returnare dispus prin documentele de control, precum si lipsa notificarii privind posibilitatea de reziliere a contractului fara penalizari.

Pe 20 septembrie, oficialii ANPC declarau pentru HotNews.ro ca au amendat cu 135.000 lei RCS&RDS pentru introducerea in mod abuziv a acestei taxe. Tot la acel moment, institutia de supraveghere atentiona ca RCS&RDS risca amenzi intre 2.000 lei si 20.000 lei daca nu restituie sumele incasate ilegal si nu informeaza clientii in aceasta privinta sau nu incheie acte aditionale necesare modificarilor aduse.

  • Ce a constatat ANCOM: Peste 1,1 milioane abonati au fost notificati

Cu cateva zile inainte, o alta institutie de supraveghere, autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) a anuntat ca a aplicat catre operator o amenda de 300.000 lei pentru ca nu si-a notificat abonatii privind introducerea unei taxe de mentenanta de 5 lei la serviciul de telefonie fixa. Totodata, autoritatea a impus in sarcina RCS o serie de masuri pentru remedierea incalcarilor constatate:
  • obligatia de a modifica, pana la data de 19 septembrie, contractul-cadru incheiat cu utilizatorii finali;
  • obligatia de a notifica, pana la data de 29 octombrie, totii utilizatorii carora le-a fost perceputa taxa de mentenanta, cu specificarea in cuprinsul notificarii ca acestia au dreptul de a denunta contractul in termen de 30 de zile de la data primirii notificarii fara plata vreunei despagubiri;
  • obligatia de a restitui integral utilizatorilor care ulterior primirii notificarii doresc sa denunte unilateral contractul, sumele corespunzatoare taxei de mentenanta percepute de RCS & RDS in perioada scursa intre data introducerii taxei si data rezilierii contractului. Termenul maxim de restituire a sumelor este de cel tarziu 30 de zile de la data rezilierii contractului.

Ce a constatat intre timp autoritatea? Reprezentantii autoritatii au precizat pentru HotNews.ro ca "RCS&RDS a transmis ANCOM, in termenul solicitat, contractul-cadru modificat", iar formularea actuala a clauzelor care vizeaza ipoteza modificarii de catre furnizor a contractului, inclusiv cu privire la tarife, si dreptul utilizatorilor finali de a denunta unilateral contractul cu privire la serviciul pentru care opereaza modificarile (...) respecta prevederile legale".

In ceea ce priveste obligatia de notificare a utilizatorilor cu privire la introducerea taxei de mentenanta, pe 5 noiembrie, RCS & RDS a transmis ANCOM raspunsul sau in care arata ca a procedat, in cursul lunii octombrie 2010, la informarea individuala a abonatilor utilizand urmatoarele modalitati:
  • printr-un SMS, in cazul clientilor care erau abonati si la serviciul de telefonie mobila; astfel, au fost transmise 1.045.520 de SMS-uri, fiind notificati 886.129 de clienti;
  • printr-o scrisoare expediata prin posta, in cazul celorlalti clienti (care nu beneficiau si de serviciul de telefonie mobila), fiind trimise 260.000 de astfel de scrisori"

"Mentionam ca RCS&RDS a pus la dispozitia ANCOM textele acestor notificari, transmise prin SMS, respectiv prin posta. Continutul acestor notificari respecta prevederile legale. ANCOM monitorizeaza in continuare modul in care furnizorul a pus si pune in practica masurile dispuse", a precizat Catalin Marinescu, presedintele autoritatii.

Clientii pot face plangeri in continuare la ANCOM pentru nerespectarea obligatiilor RCS fata de aceasta taxa de mentenanta

Nu in cele din urma, oficialii autoritatii de reglementare in comunicatii au mai anuntat ca "daca sunt abonati RCS & RDS care nu au fost informati cu privire la introducerea taxei de mentenanta sau care au intampinat dificultati in a denunta contractul ulterior primirii notificarii ori carora nu le-au fost restituite, in termenul mentionat, sumele corespunzatoare taxei de mentenanta percepute de RCS & RDS in perioada scursa intre data introducerii taxei si data incetarii contractului, acestia pot transmite o plangere la ANCOM, la adresa de e-mail relatii_cu_publicul@ancom.og.ro, prin fax la 0372.845.402 sau prin posta la adresa sediului central".

Contactati de HotNews.ro, oficialii RCS&RDS nu au dorit sa comenteze pe marginea acestui subiect.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

5297 vizualizari

  • +12 (14 voturi)    
    Mda a platit amenzi total de vreo 500.000 (Joi, 11 noiembrie 2010, 16:31)

    Creator [utilizator]

    Iar ei incaseaza lunar 5.5 milioane prin acea taxa (ilegala) !
    Buna afacere !
    Sa tot faci business-uri cu tenta de ilegalitate in Romania...
    • -12 (16 voturi)    
      daca nu iti convine reziliaza (Joi, 11 noiembrie 2010, 16:50)

      creator [anonim] i-a raspuns lui Creator

      si fa un contract la celelalte firme cu 30 de ron mai scumpe
      • +7 (15 voturi)    
        Lasati, domnu de la RDS (Joi, 11 noiembrie 2010, 16:57)

        OzzyO [utilizator] i-a raspuns lui creator

        Ca o fi mai scump la ceilalti, da' macar stii pe ce dai banii.
        • +3 (7 voturi)    
          serios ? (Joi, 11 noiembrie 2010, 17:11)

          alpha [utilizator] i-a raspuns lui OzzyO

          daca e sa vorbim de calitate ioc si bani aruncati atunci orange e campion ! dupa ce ca au semnal din 2 in 2 joia si toamna nici nu isi respecta ofertele.am incercat sa comand de 3 ori o cartela prepay "gratuita" de pe net si EVIDENT nu am primit nimic. niste escroci ! la rds ca sa citam niste clasici "macar e ieftin".
      • +8 (12 voturi)    
        multumesc de sfat (Joi, 11 noiembrie 2010, 17:08)

        alex1232 [utilizator] i-a raspuns lui creator

        dap, am reziliat deja....probabil cel mai bun lucru pe care l-am facut anul acesta....si platesc mai putin la o alta firma :)
      • +7 (7 voturi)    
        am incercat (Joi, 11 noiembrie 2010, 20:37)

        The Saker [utilizator] i-a raspuns lui creator

        am incercat de cateva ori; dar nu accepta rezilierea; ei zic ca inca nu au primit dispozitii de la sediu, "de sus".
        Cica trebuie sa stau maritat cu ei 15 luni cum scrie contractul cadru, si abia apoi pot rezilia.
        Asta desi mi-au impus taxa asta care la semnarea contractului nu exista.
        • +2 (2 voturi)    
          nu renunta (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:16)

          telecom [anonim] i-a raspuns lui The Saker

          Ca de obicei au comportament abuziv. Uita-te in ultimul paragraf al articolului si vei vedea ca poti face plangere. Nu trebuie sa stai "maritat" cu nimeni cu forta :)
          • 0 (0 voturi)    
            reziliere (Vineri, 12 noiembrie 2010, 12:01)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui telecom

            Dupa ce am depus cererea de reziliere + returnarea sumei platite de mine pana acum, m-au sunat sa imi spuna ca rezilierea va fi facuta, dar returnarea nu e posibila. Din articol incteleg ca altfel stau lucrurile, asa ca voi merge din nou la hotii astia sa le cer banii inapoi. Bafta!
    • +1 (1 vot)    
      Amenda (Vineri, 12 noiembrie 2010, 11:59)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Creator

      Pai amenda ar tebui sa fie pt ilegalitatea facuta, si aditional ar trebui sa le ia si toate sumele incasate. Asa ar simti si RDS ca e atins la buzunar. Altfel: incasari de 5.5 mil/luna si amenzi de cateva sute de mii.......sigur cei de la RDS rad pe sub mustata si isi freaca palmele!
  • +10 (12 voturi)    
    NU e corect (Joi, 11 noiembrie 2010, 17:18)

    alina [anonim]

    Nu e corect sa introduci o taxa fara sa fie prinsa in contract, sa iei o amenda si sa continui sa taxezi. Normal era sa se renunte la acea taxa de mentenanta si sa fie restituiti banii taxati. Nu numai celor care renunta la contract.
    Da, ce sa spun, ma incalzeste pe mine ca acum ma notifica RDS. Normal e sa renunta la taxa, ca e ilegala, nu sa ma notifice dupa ce am semnat contractul.
    • -7 (7 voturi)    
      Esti in confuzie (Joi, 11 noiembrie 2010, 20:28)

      MaDao [anonim] i-a raspuns lui alina

      1.Taxa de mentenanta nu este ilegala. Orice furnizor de servicii de comunicatii electronice poate introduce taxe suplimentare. Mai putin Romtelecom pe serviciul de telefonie fixa, avand putere semnificativa pe piata si preturile controlate de ANCOM.
      2.Amenda si avertismentul a fost din partea ambelor autoritati doar pentru nerespectarea notificarii cu 30 de zile inainte de a intra in vigoare.
      3.Asa cum spune si ANCOM cei care reziliaza serviciul de telefonie fixa Asociat vor primi banii inapoi. Ceilalti nu vor primi banii inapoi fiind de acord cu taxa.
      4. Nu trebuie sa calculati veniturile obtinute din taxa prin inmultirea numarului de linii telefonice fixe RDS cu 5 Lei. Taxa este perceputa doar pentru liniile telefonice fixe Asociate (adica moca). Cei care au abonament de 2 Euro au taxa inclusa in acest abonament.
      5. Cel care a renuntat la linia telefonica fixa si a luat mai ieftin din alta parte ... cu cat a luat mai ieftin?
      • +2 (2 voturi)    
        lol (Vineri, 12 noiembrie 2010, 9:55)

        calin [anonim] i-a raspuns lui MaDao

        Ia mai taci acolo nu te mai tot abera...
        Eu am taxa de mentenanta pt telefonie si nici macar nu am telefonie (sau contract pentru telefonie).
        Am avut vre 3 abonamente diferite de internet la locatii diferite si factura venea pentru suma totala. Am tot sunat la ei sa-mi dea exact sumele platite pentru fiecare abonament si pana nu am sunat la OPC nu am reusit sa obtin sumele. De fiecare data imi dadeau alte numere de telefon sa sunt altundeva.
        De curand mi -s aschimbat subit tipul de conexiune din IP static fix in PPPoE (care este o porcarie de VPN). Din cauza asta noua nu ne mai merge VPN-ul cu firma mama din strainatate (nu vreau sa intru in detalii tehnice). Am sunat la ei si "solutia" este sa facem un upgrade la abonament de la 15 EUR + TVA la 35 EUR + TVA iar latimea de banda ramane aceeasi. Ce apare in plus este o garantare de minim 1 Mbit/s (120 KBytes/s) deci o nimica toata.
        Calitatea serviciilor nu pot sa ma plang... Fata de UPC ei sunt lux. Merge internetul foarte bine dar pe de alta parte sunt foarte predispusi sa-ti bage mana in buzunar...
        • 0 (0 voturi)    
          Alta e problema (Vineri, 12 noiembrie 2010, 13:10)

          UDP [anonim] i-a raspuns lui calin

          Accesul la VPN nu tine de tipul abonamentului...spune-le sa-ti trimita pe cineva care stie sa jongleze cu porturi UDP etc....
          • 0 (0 voturi)    
            Poate sa tina ... (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 6:14)

            MaDao [anonim] i-a raspuns lui UDP

            Daca nu le permite autentificarea decat de pe un anumit IP. La PPPoE i se poate sau schimba Ip-ul la fiecare conectare.
        • 0 (0 voturi)    
          Ai uitat sa precizezi... (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 6:12)

          Madao [anonim] i-a raspuns lui calin

          Ca esti client Bussines.
          Eu nu ma aberez. Eu am expus o situaite reala la modul general nu al tau particular. Daca spui ca esti facturat cu un serviciu pe care nu il ai contractat este problema ta personala cu RDS sa reglementezi asta. La clientii bussines se aloca la un abonament IP cateva linii telefonice fixe, in functie de pachetul ales. Daca atunci cand ai semnat contractul agentul ti-a trecut si linii telefonice pe actul aditional este problema ta ca ai semnat asa ceva. Verifica mai intai daca nu ai trecute liniile telefonice in contract si apoi comenteaza aiurea pe aici.
          In ce priveste Internetul. La 15 Euro aveai 10 Mbps negarantat. La 35 Euro ai 1 mbps garanta1 si 10 Mbps negarantat. Asa ca nu mai da informatii inexacte in comentarii. Situatia cu IP-uri statice vresus PPPoE la clientii bussines nu o cunosc. Depinde de la filiala la filiala. Oricum ai scris in paranteza ca PPPoE este o porcarie de VPN, vroiai sa spui probabil ca este o porcarie pentru VPN. Singura problema cu PPPoE este ca nu se aloca IP fix, ceea ce este o problema cu autentificarea, chestiune rezolvabila prin politica de securitate. Dar probabil ca firma mama nu isi bate capul cu voi.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu zapaci lumea cu explicatii docte! (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:24)

        telecom [anonim] i-a raspuns lui MaDao

        Esti intr-o mare confuzie la punctul 1. Tot ceea ce ai scris dupa "Mai putin..." este incorect. Mai rau e ca induci si pe alti in eroare. Romtelecom ca si RDS ca si alti fixi au putere semnificativa pe piata de gros nu pe piata cu amanuntul. Preturile cu amanuntul ( adica alea pentru utilizatori ) nu sunt reglementate de ANCOM! Sunt reglementate preturile pe piata de gros, dar aia e deja alta poveste.

        La punctul 4 te contrazic iar. De ce sa nu calculam veniturile ilicite pe care le-a obtinut RDS din povestea asta? Chiar daca ar fi doar pentru liniile gratuite, taxa tot e abuziva pentru ca s-a perceput fara informarea abonatului. Veniturile obtinute de companie depasesc milionul de euro iar amenda e floare la ureche. Ntz, ntz,ntz! Voi astia de la RDS traiti intr-o lume a voastra, ignorati orice reguli de bun simt si orice legi in vigoare si mergeti pe principiul "Cainii latra, caravana trece". Eu zic ca nu e foarte frumos din partea voastra!
        • 0 (0 voturi)    
          Probabil tu te sapacesti singur (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 6:26)

          MaDao [anonim] i-a raspuns lui telecom

          Cine si cum are putere semnificativa pe piata nu este un factor arbitrar apreciat de tine pe comentarii ci este stabilit prin lege. Si doar Romtelecom are putere semnificativa pe piata de telefonie fixa. Nu cred ca are rost acum sa facem dezbatere pe tema asta aici.

          RDS nu are venituri ilicite. ANCOM a stabilit clar si a reglementat ce are de facut RDS. Iar acesta se conformeaza. A notificat toti abonatii cu telefonie fixa Asociata (adica moca), cel putin asa se lauda ei, indiferent de asta toti abonatii care doresc sa rezilieze serviciul pot face asta in timp de 30 de zile de la notificare, ANCOM a stabilit de asemenea ca sumele incasate pe taxa de mentenanta pentru cei care reziliaza trebuie returnata intr-un termen de 30 de zile de la reziliere. Asta in afara de amenda. Restul banilor incasati la cei care nu reziliaza sunt perfect legali si nu vor fi returnati.

          Tin sa te contrazic, nu sunt de la RDS, dar lucrez cu ei si cunosc situatia foarte bine. Cu ultima propozitie sunt de acord.
          • 0 (0 voturi)    
            Ca sa ne lamurim (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 21:02)

            telecom [anonim] i-a raspuns lui MaDao

            "Societatea Comercială „RCS & RDS” – S.A., cu sediul în Bucureşti, str. Dr. Staicovici nr. 73-75, etaj 2, sector 5, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti, cod unic de înregistrare 5888716, denumită în continuare Operatorul, este desemnată ca fiind furnizor cu putere semnificativă pe piaţa serviciilor de terminare a apelurilor la puncte fixe în propria reţea publică de telefonie."

            Ai mai sus un citat din Decizia ANCOM nr.643/2008 pe care o gasesti aici si care te invata si pe tine si pe colegii tai ca RDS a fost desemnat furnizor cu putere semnificativa pe piata de gros pentru terminarea apelurilor la punct fix. Poate n-ati aflat si trebuie sa va ajut desi din 2008 pana acum...hmmm, credeam ca mai aruncati si voi o privire pe site-ul autoritatii. Acum ti-am facut o favoare dar pe viitor consultanta nu mai este gratuita :) Data viitoare iti iau bani ca sa-ti spun lucruri pe care tu ar trebui sa le stii.

            In plus, as vrea sa te vad pe tine, cat de repede ai rezilia daca pentru internet nu ai alternativa, pentru ca stim amandoi ca pe ici pe colo RDS este putin monopolist. Sau nici asta nu stiai? UPS! Iar ti-am dat informatii gratis. Gata, ma opresc aici. Pentru alte informatii semnam un contract mic de colaborare :D
  • -5 (7 voturi)    
    deci (Joi, 11 noiembrie 2010, 17:50)

    CaddY [anonim]

    orice ar fi raman cei mai buni.. restu e cancan
    • +4 (8 voturi)    
      Buni ? (Joi, 11 noiembrie 2010, 18:47)

      zoltan [anonim] i-a raspuns lui CaddY

      la jegmanit poate. platesc 39 lei pe luna pentru 8Mbps cand cica at trebui sa am 100Mbps. bine le face sa-i mai amendeze o tura. niste hoti ne-am pomenit in factura cu suma asta. intelegem ca puteau sa factureze si mai mult...sa respecte contractul!!!
      • -5 (5 voturi)    
        tu habar nu ai (Joi, 11 noiembrie 2010, 19:53)

        shase [anonim] i-a raspuns lui zoltan

        doamne.. cata necunostinta de cauza.aca downloadezi cu 8mb chiar ai 100mbps. ia intereseaza te prin europa cat se plateste pt download de 39 de lei.... ai sa te crucesti. tu vrei sa downloadezi cu 100mbp la un pret de 2 pizza pe luna..cata igonanta!!!
      • -1 (1 vot)    
        Banda versus download (Joi, 11 noiembrie 2010, 20:42)

        Madao [anonim] i-a raspuns lui zoltan

        Toti marii daunloadatori vestiti din Romania fac o mare confuzie intre o banda de internet, exprimata in bit si rata de transfer (download) exprimata in byte. 1M"b"ps=128K"B"ps. Astfel la 39 Lei TVA inclus ai "pana la" 100 Mbps (adica 12,5 MBps). Prin comparatie 1 Mbps banda garantata costa 50 Euro fara TVA (contract bussines). Crezi ca un provider o sa va aloce vreodata 100 Mbps garantat asa cum sperati la orice ora pentru 7 Euro fara TVA? Reveniti-va.
        ANCOM are in pregatire legislatie cu privire la informarea corecta a utilizatorului final cu privire la calitatea benzii promise in contracte. Vom vedea atunci cat isi va mai permite Marketing-ul sa depaseasca tehnicul, asa cum se intampla in Romania de vreo 2-3 ani la toti marii jucatori din piata.
  • -2 (8 voturi)    
    apropo cu cat va plateste (Joi, 11 noiembrie 2010, 17:56)

    mh [anonim]

    rometelecom sa faceti reclama proasta la rds? hai sa nu cumva sa nu-mi postati commentu
    • +4 (6 voturi)    
      cam cum va plateste si pe voi (Joi, 11 noiembrie 2010, 18:40)

      ih [anonim] i-a raspuns lui mh

      din banii aia de mentenanta luati de la clienti ;)
  • +2 (4 voturi)    
    monopol (Joi, 11 noiembrie 2010, 18:49)

    rooyoo [utilizator]

    atata timp cat vor avea drepturile de televizare ptr campionate din spania, germania, italia si in primul rand anglia, vor putea baga si 10, 15, 30 de lei taxa suplimentara, numarul celor ce vor rezilia contractul nu va fi impresionant
    ia sa cumpere facatorii aia de nimic de la TVR din banii pe care suntem obligati ilegal sa ii platim, drepturile de televizare si nu o sa mai existe rcs-digi, romtelecom-dolce etc - vom lua sarme (a se citi antene) si nu vom mai platii cablistilor
  • +6 (8 voturi)    
    Nu m-a notificat nimeni, ce tot vb-iti? (Joi, 11 noiembrie 2010, 18:51)

    emy [anonim]

    Nu am primit nimic legat de taxa de 5 lei adaugata abuziv. La vremea cand am intrebat ce-i cu ea, mi s-a raspuns obraznic de catre cei de la rds facturare. Acum , cand am incercat sa ridic digimobil asociat la care am dreptul cf contractului cu ei, ma plimba ca pe prost pana la filiala si inapoi, la telefon zic ca au, sa merg, acolo zic ca nu, nu au nimic, doar telefon mobil pe bani. Cine face cu adevarat ceva ...?
    • -2 (2 voturi)    
      Notificare RDS (Joi, 11 noiembrie 2010, 20:34)

      MaDao [anonim] i-a raspuns lui emy

      RDS a dat catre ANCOM informatia cu notificarile prin SMS si scrisori. Doar cei care au avut linii telefonice mobile la share cu telefonia fixa au fost notificati. Ceilalti daca aveau abonamente separate fata de fix nu au primit nici un SMS. Si nici scrisori nu cred ca au primit.
      Asa cum spunea si ANCOM trebuie sa mergeti sa depuneti cerere de reziliere a serviciului toti care vreti sa renuntati la telefonia fixa asociata. Sau aveti posibilitatea sa treceti pe abonamente de 2 Euro fara TVA. La acest abonament acum puteti beneficia de minute Nelimitat in RDS fix si mobil, Romtelecom fix si UPC fix (sic). Plus tarife mai mici catre alte retele fata de asociat.
      Adevarul este ca de mai bien de un an RDS a incurajat trecerea la abonamentele de 2 Euro. Cei care au vrut in continuare moca acum trebuie sa plateasca o taxa care reprezinta jumatate din abonament.
  • 0 (0 voturi)    
    McDao lucrati la RDS? (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:01)

    alina [anonim]

    Ca vad ca raspundeti ca un angajat de-al lor, ca la carte.
    Stiti bine, ca si mie si ca multi altii, ca acea taxa de mentenanta trebuia prinsa in contract de la bun inceput. Daca nu s-au gandit s-o introduca apoi o lasa asa pentru cei care deja au abonament facut, si o introduc pentru abonamentele noi.
    Nu spun cate telefoane am dat pana au venit sa instaleze cablul, apoi internetul, apoi telefonul. Telefonul mobil nu l-am primit nici acum fiindca nu au in dotare. Inca. Si asta e o situatie de vreo 11 luni. Deci va rog sa aveti macar bunul simt sa taceti, domnule McDao.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu ... (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 6:37)

      MaDao [anonim] i-a raspuns lui alina

      Nu sunt angajat RDS, dar cunoscand bine situatia am zis sa contribui cu o informatie corecta. Asa ca nu vad de ce ar trebui sa tac.
      RDS a procedat gresit cand au introdus taxa pe sest fara sa anunte abonatii. Faptul ca au introdus o taxa nu este ilegal si nu trebuia introdusa inainte neaparat sau doar la contractele noi. Ci doar trebuia sa anunte cu 30 de zile inainte sa poata omul sa renunte la serviciul respectiv. Cititi contractul inaitne de a face afirmatii gratuite.
      Din cauza nenauntarii si-au luat amenda. De asemenea acum puteti renunta toti cei care nu va convine taxa. Si RDS va trebui sa returneze banii incasati pe taxa. De fapt problema principala este ca nu vreti sa renuntati la serviciu dar nu va convine ca nu mai este gratuit.

      Situatia din RDS cu contractarea fara posibilitatea de instalare nici macar in timpul prevazut in contract este intr-adevar o mare porcarie. Telefonul mobil nu este un serviciu obligatoriu. Fiecare serviciu se vinde in limita stocului. Acum se pot cumpara servicii de telefonie mobila cu abonamente de 2 Euro, dar multi asteapta totul gratis, de aceea asteapta si comenteaza ca nu primesc mobile asociate.
  • 0 (0 voturi)    
    Si mai este ceva ! (Vineri, 12 noiembrie 2010, 10:20)

    lucian [anonim]

    Daca taxa pentru telefonie fixa este ilegala, si avem dreptul sa reziliem contractul fiti atenti ca mai este o taxa ilegala aici. Multi dintre noi am semnat contractul la sume FIXE cu TVA inclus. Asa era oferta, cu TVA cu tot 59 de LEI. Acum ca TVA-ul s-a majorat, au modificat suma de 59 de lei din contract, ILEGAL. Riscul de a fi modificat TVA-ul si l-au asumat ei, in momentul in care au inclus in contract si TVA-ul su nu trebuie suportata de noi diferenta.
    • 0 (0 voturi)    
      Ilegalitate (Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, 6:42)

      Ilegalul [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Majorarea abonamentului nu este ilegala. Ai 30 de zile sa reziliezi serviciul fara plata de daune. Dupa aceea se numeste acceptare.
  • 0 (0 voturi)    
    sa spuna (Vineri, 12 noiembrie 2010, 12:29)

    nelu [anonim]

    abonatii Romtelecom sau UPC cat au de platit in caz ca au nevoie de vre-o interventie tehnica,asa de curiozitate
    • 0 (0 voturi)    
      sa-ti zic (Vineri, 12 noiembrie 2010, 18:27)

      dodo [anonim] i-a raspuns lui nelu

      nimic!!!!!!asa de curios


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică