Pe scurt: Hallmark Channel devine Diva Universal. Tolontan anunta ca seful vanzarilor de publicitate de la Realitatea va merge la Group M Romania. Livia Dila isi face debutul la TVR

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 21 septembrie 2010, 20:03 Economie | Media & Publicitate

Catalin Tolontan scrie pe blogul sau ca seful vanzarilor de publicitate al Realitatea TV, Florin Alexandrescu, va ocupa din decembrie o functie importanta in Group M Romania. Livia Dila debuteaza la TVR cu o emisiune "Editie speciala". Iar Hallmark Channel isi schimba numele in Diva Universal in octombrie.

  • Catalin Tolontan scrie pe blogul sau ca Florin Alexandrescu, seful departamentului de publicitate al Realitatea TV, va ocupa din decembrie o functie importanta in GroupM Romania. Group M e reprezentat pe plan local de agentii precum Mindshare, MediaCom si MEC. Toamna trecuta, grupul Realitatea-Catavencu a anuntat ca-si internalizeaza vanzarile de publicitate, administrate pana atunci de DBV Media House, noul director de vanzari fiind Florin Alexandrescu.
  • Livia Dila, ex-B1 TV, isi face debutul la TVR miercuri seara, cand va modera o emisiune "Editie speciala" in care este vintitat vicepresedintele PDL Adriean Videanu, anunta postul public de televiziune.
  • Televiziunea Hallmark Channel isi schimba numele, incepand din 3 octombrie, in Diva Universal, miscare ce face parte din strateiga Universal Networks International de a-si armoniza canalele TV sub cinci branduri esentiale, scrie Mediafax, care il citeaza pe Laxmi Hariharan, marketing director Universal Networks International pentru Europa Centrala si De Est. Hariharan a precizat ca "toate programele mari de pe Hallmark continua pe Diva Universal, dar avem mult continut nou, exclusiv, drame, multe premiere. Este o evolutie a brandului".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

1890 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi