UPDATE 3 Vodafone, Orange si Cosmote anunta despagubiri pentru clientii Blackberry: Vor fi compensati cu contravaloarea abonamentului pe perioada nefunctionarii serviciului
UPDATE Dupa Vodafone si apoi Orange, si Cosmote a anuntat ca "va oferi compensatii clientilor afectati pentru perioada in care serviciul BB nu a fost functional. Compensatia va fi calculata ca procent din abonamentul lunar"
Mike Lazaridis, fondatorul Research in Motion (RIM), si-a cerut joi scuze public pentru problemele intampinate de utilizatorii serviciilor BlackBerry in aceasta saptamana. "De cand am lansat RIM in 1999, a fost obiectivul meu sa oferim comunicatii fiabile si in timp real in intreaga lume. Nu am reusit asta in aceasta saptamana. Imi cer scuze, am dezamagit pe multi dintre voi", a spus acesta intr-un mesaj video pe pagina RIM.
Si utilizatorii BlackBerry din Romania au fost afectati de problemele RIM, a anuntat miercuri AOMR, asociatia care reprezinta cei trei mari operatori de telefonie mobila din Romania (Orange, Vodafone si Cosmote).

Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
FOTOGALERIE Lacul Plumbuita din Sectorul 2 este sufocat de gunoaie / Cum se plimbă locuitorii din Colentina într-un parc plin de deșeuri
Anul trecut mi-am achizitionat un Nokia E52 care a crapat la 10 zile dupa achizitionare. Am mers la aia de se numesc "germanos" care mai degraba ar fi corect sa se numeasca "tzepanos" ca prin ei il achizitionasem...
Au trimis telefonul la reparat tocmai la Bucuresti fara sa imi puna la dispozitie altul la schimb, oricare ar fi fost el, asa ca ptr doua saptamini nu am putut folosi serviciile Cosmote. Am cerut reducerea abonamentului pe aceasta perioada si am fost plimbat de la cosmote la germanos unde nimeni nu si-a asumat vreo responsabilitate... Inutil sa intru in detalii cum am fost tratat si cum mi-au raspuns cei de la serviciul clienti .... hai romania !
Neperceperea c/v. unor servicii de care nu ai beneficiat este ceva cat se poate de normal.
marele tambalau pe internet a fost facut de cei care au ramas fara viata, neavand ce face in afara de blackberry messenger,
atunci si ei iti returneaza doar c v abonamentului.
Oricum, bb era o mare schema acum 6-8 ani. Smartphoneurile actuale si 3g ubicuu au cam anulat avantajele initiale. Aceasta e posibil sa fie lovitura de gratie pt ei, but never say never.
cat despre reducere la abonament pe perioada reparatiei nici vorba