MEDIA & PUBLICITATE
Parteneriat pentru promovarea tinerelor talente din industria online Asociatia IAB Romania si biroul din Romania al Cannes Lions au incheiat un parteneriat cu scopul promovarii tinerelor talente in publicitate si marketing online, anunta IAB Romania. Astfel, tinerii interesati de o cariera in domeniu vor beneficia de sesiuni de specializare si vizibilitate pe piata online din Romania, dar si de un start bun pentru participarea la Festivalul de la Cannes dedicat productiilor web, din iunie 2008.
Omnicom Media Group a intrat pe piata de media romaneasca Omnicom Media Group s-a lansat oficiala pe piata de media din Romania la sfarsitul lunii trecute, cand a avut loc si prima sedinta a Consiliului de Administratie a companiei. “OMG Romania se pozitioneaza ca platforma suport pentru dezvoltarea portofoliului de agentii de media full-service si de agentii de media specializate ale Omnicom Group”, a declarat Carmen Tanasie, CEO OMG Romania.
Publimedia va distribui si va vinde publicitate pentru Cancan Publimedia, compania de publishing a grupului MediaPro, a incheiat un contract cu Cancan care prevede vanzarea de publicitate si distributia cotidianului editat de Cancan Media, a declarat pentru HotNews.ro Daniela Serban, directorul de marketing al publisherului. Contractul de prestari servicii a intrat in vigoare la inceputul acestei luni
Tempo PR isi anunta oficial transformarea in Rogalski Grigoriu Departamentul de PR al agentiei de publicitate Tempo, Tempo PR, a confirmat oficial, luni, anuntul facut saptamana trecuta privind transformarea in agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu, fondata de cinci parteneri din Tempo - Dragos si Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Varzariu si Eliza Rogalski. Potrivit Elizei Rogalski, agentia are, in prezent, 16 clienti, dintre care aproape jumatate sunt clienti exclusiv "pe PR", iar ceilalti sunt clienti comuni cu Tempo.
Publisherul online Mirabilis Media internalizeaza vanzarile de publicitate Mirabilis Media, companie ce detine, intre altele, website-urile Masini.ro si Culinar.ro, a anuntat luni pe propriul blog ca de la 1 martie isi va internaliza vanzarile de publicitate, care in ultimii patru ani au fost administrate de ARBOmedia. Dragos Roua, proprietarul Mirabilis, a declarat pentru HotNews.ro ca decizia de internalizare se datoreaza cresterii organize a companiei, care a ajuns "la un nivel la care vanzarile sunt mult mai complexe pentru a fi facute" ca pana acum.UPDATE: Comanescu noteaza pe blogul sau un comunicat Boom potrivit caruia aceasta agentie si-a crescut portofoliul cu 44 de site-uri, inclusiv marile achizitii anuntate in ultima perioada - GSP.ro si Trilulilu.ro.
Internetul - mulat pe harta metroului din Tokyo Agentia nipona de design strategic Information Architects a publicat o varianta beta imbunatatita a "hartii Internetului" pe 2008, harta cladita dupa modelul retelei de metrou din regiunea metropolitana Tokyo, noteaza Iann pe blogul sau. Harta prezinta cele mai influente si de succes 300 de website-uri si este accesibila atat in format PDF cat si in format interactiv.
Ratingurile lunii ianuarie: GfK salta posturile mici Pro TV a fost cel mai urmarit post de televiziune in luna ianuarie a.c., urmat de Antena 1 si Acasa TV, potrivit datelor noului masurator de audiente, GfK, prelucrate de Realitatea TV, care isi reclama locul 4 in topul audientelor. Postul public de televiziune ocupa locul al cincilea in acelasi clasament, urmat de Prima TV, OTV si Antena 3.UPDATE: Kanal D spune ca este pe locul cinci, conform altor criterii decat ale Realitatii TV
Cum vinde Internetul alegerile si strabismul publicitatea Cat intelege publicitatea romaneasca din tendintele internationale? Cum se manifesta dictatura clientului care vrea neaparat un pop-up? De ce oamenii din comunicarea politica par, in campaniile electorale, niste gorile impaiate? Si, mai cu seama, cum se formeaza si ce asteptari sa ai de la viitorii specialisti in interactiv ai agentiilor? Despre "e-alegeri", despre "gandacul de bucatarie al presei" si despre vremea cand vom vedea morti corporatisti pe strada spune ce crede Serban Alexandrescu, unul dintre batranii creatiei publicitare romanesti si director "pe felie" la Headvertising, intr-un interviu pentru HotNews.ro.
Publicitatea online din Polonia a crescut cu 50% in 2007 Publicitatea online din Polonia a reprezentat, anul trecut, 115 milioane de euro, in crestere cu peste 50% fata de 2006, scrie Iann pe blogul sau, citand date ale filialei locale a IAB. Motoarele de cautare (search advertising) au atras 27% din valoarea totala, respectiv 30,5 milioane de euro, diferenta de 84,5 milioane euro revenind celorlaltor tipuri de publicitate.
Rezultate Google sub asteptarile pietei, ca urmare a castigurilor slabe din publicitate Google Inc a inregistrat in ultimul trimestru al anului trecut venituri si un profit sub asteptarile analistilor de pe Wall Street, pe fondul unei scaderi a numarului de clickuri pe reclamele gestionate de Google si a comisioanelor prea mari platite site-urilor care publica reclame Google, scrie Wall Street Journal. In trimestrul mentionat, Google a inregistrat o crestere cu 17% a profitului net, dupa ce in trimestrul anterior cresterea fusese de 46%. Veniturile au crescut cu 51% pana la 4,8 miliarde dolari, sub asteptarile din piata.
Emil Hurezeanu da Romania Libera pe trustul Realitatea - Catavencu Emil Hurezeanu, directorul editorial al cotidianului Romania Libera, va parasi aceasta publicatie pentru a colabora cu Realitatea Tv si ziarul Cotidianul, care fac parte din trustul de presa Realitatea - Catavencu, sustin surse citate de agentia NewsIn. In schimb, Sorin Rosca Stanescu, care a demisionat de la conducerea ziarului Ziua, nu va ajunge la trustul Realitatea - Catavencu, sustin aceleasi surse.
Greselile de exprimare in audiovizual - a  doua monitorizare Dezacordurile, pleonasmele si pronuntarea defectuoasa sunt cele mai frecvente greseli de exprimare in audiovizual, potrivit "Raportului asupra calităţii limbii române în audiovizual", prezentat, joi, de membrii Institutului de Lingvistică "Iorgu Iordan - Al. Rosetti" şi Consiliul National al Audiovizualului. Insa trendul este pozitiv, comparativ cu raportul precedent din luna octombrie, 2007, spune preşedintele CNA, Răsvan Popescu.
Tempo PR devine Rogalski Grigoriu Tempo PR, care pana la sfarsitul anului trecut a functionat ca departament in cadrul Tempo, se desparte organizational de aceasta agentie si devine "Rogalski Grigoriu", a declarat pentru HotNews.ro Eliza Rogalski, managing partner in cadrul noii companii.
CNA a retras licentele pentru Europa TV 1 si 2 Consiliul National al Audiovizualului a decis, joi, sa retraga licentele audiovizuale pentru posturile Europa TV 1 si Europa TV 2 detinute de trustul media Lagardere, din cauza expirarii termenelor legale de intrare in functiune.
Berea, votul si chinezariile vor fi in top. Crestere mare pe online Fotbalul intern si european, alegerile, problemele economiei internationale, foamea de resurse umane, dar si cresterea Internetului au fost mentionate de trei dintre cei mai puternici oameni ai publicitatii romanesti drept principalele evenimente ce vor influenta aceasta industrie in 2008. Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson Romania, Felix Tataru, Presedintele IAA Romania si Managing Partner GMP si Stefan Iordache, COO Leo Burnett Romania si-au spus punctele de vedere pe aceasta tema in cadrul ultimei editii AdBreak, desfasurata miercuri seara.
Calin Rotarus, despre foamea si marile realizari de pe internetul romanesc Calin Rotarus, care din data de 1 februarie devine general manager ARBOinteractive, ce se va separa de ARBOmedia, vorbeste intr-un ymterviu pe blogul lui Comanescu despre diferentele dintre regiile ARBO si Boom, despre ce va vinde pe hi5, despre cat de "neverosimila este amploarea fenomenului" de social networking, despre motivele pentru care nu se vinde publicitate pe bloguri in momentul de fata.Citeste si comenteaza ymterviul lui Comanescu
Cum sa eviti capcanele motoarelor de cautare Publicitatea pe motoarele de cautare si optimizarea site-urilor pentru o mai buna indexare in motoarele de cautare sunt tactici extrem de importante pentru mentinerea si cresterea traficului site-urilor internet, scrie Alex Visa pe Webservator.ro. Visa a postat pe pagina sa primul articol dintr-o serie care va vorbi despre folosirea tacticilor SEO si SEM, precum  si pasii de urmat pentru a crea si optimiza campanii pe motoarele de cautare, respectiv pentru a optimiza un site pentru o mai buna indexare pe motoarele de cautare.
Harta publicitatii in 2008: cine pierde si cine castiga intr-o piata de peste 600 de milioane euro Internetul va fi, in 2008, vedeta pietei publicitatii in Romania, chiar daca TV-ul ramane rege, sunt de acord specialisti din industrie intervievati de HotNews.ro. Piata va continua sa creasca pe parcursul acestui an, insa intr-un ritm mai lent decat in 2007. Oportunitatile oferite de alegeri, Euro 2008 si fondurile europene sunt "compensate" de dificultatile intampinate de economia mondiala si, implicit, de cea romaneasca. O valoare neta estimata pentru intreaga piata, in 2008, este de peste 600 de milioane de euro. Citeste dosarul HotNews.ro despre evolutia preturilor si a cheltuielilor, a creatiei si a ofertelor in publicitatea romaneasca in 2008.
Realitatea-Catavencu si AdEvolution vand impreuna publicitate online Grupul Realitatea-Catavencu si AdEvolution vor vinde impreuna publicitate pe site-urile din portofoliile lor, printr-un "parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca", se arata intr-un comunicat remis HotNews.ro. Dragos Stanca, director general la divizia de publishing si new media a grupului Realitatea-Catavencu, a explicat pentru HotNews.ro ca acest prin acest parteneriat fiecare parte va vinde publicitate pe propriile siteuri, dar si pe site-urile celeilalte, dar numai catre clientii agreati de aceasta.Citeste si pe blogul lui Comanescu: Parteneriat AdEvolution cu Realitatea-Catavencu
Sirius 4 - un nou satelit pentru televiziunile HDTV SES SIRIUS, parte din grupul SES ASTRA, a anuntat ca satelitul de telecomunicatii Sirius 4 a intrat in functiune, preluand toate transmisiile satelitilor Sirius 2 si Sirius 3. Înca de la lansarea sa pe 18 noiembrie, totul s-a desfasurat conform planului. SES ASTRA este o companie detinuta de SES (Euronext Paris si Bursa din Luxemburg: SESG), iar compania Swedish Space Corporation este actionar minoritar al SES SIRIUS.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version