MEDIA & PUBLICITATE

Dragnea si Tariceanu, sesizati in legatura cu incompatibilitatea sefului Radio Romania, Ovidiu Miculescu

de C.I. HotNews.ro
Zeci de angajati ai Radioului public si mai multe organizatii si sindicate au transmis, luni, presedintelui Camerei Deputatilor, Liviu Dragnea, si presedintelui Senatului, Calin Popescu Tariceanu, o scrisoare prin care autorii atrag atentia unei situatii "de natura a afecta grav imaginea si credibilitatea Radio Romania: seful institutiei, Ovidiu Miculescu, este in stare de incompatibilitate, dar nu a dat niciun semnal ca ar intentiona sa demisioneze.

Sabin Orcan, director editorial la Romania Libera, despre concedierea lui Malin Bot si Ondine Ghergut: Trebuia sa facem reduceri financiare

de Alina Neagu HotNews.ro
Sabin Orcan, director editorial la Romania Libera, scrie vineri, pe pagina sa de Facebook, ca motivul concedierii jurnalistilor Malin Bot si Ondine Ghergut "este cat se poate de obiectiv: trebuia sa facem reduceri financiare ca sa rezistam." Orcan adauga ca "Nu e usor, stiu, dar asa functioneaza economia de piata. Nu putem trai la nesfarsit din banii primiti de undeva."

Ondine Ghergut, al doilea jurnalist concediat de la Romania libera, dupa Malin Bot

de Alina Neagu HotNews.ro
Ondine Ghergut, senior editor la Romania libera, anunta, pe pagina sa de Facebook, ca a fost concediata. Informatia vine la cateva ore dupa cea privind concedierea lui Malin Bot,  redactorul-sef al site-ului Romania libera, la sase luni de la preluarea functiei.
Malin Bot
Foto: malinbot.wordpress.com

Malin Bot, redactorul-sef al site-ului Romania libera, a fost concediat

de V.M. HotNews.ro
Malin Bot, redactorul-sef al site-ului Romania libera, a fost concediat dupa sase luni de la preluarea functiei, a declarat joi Razvan Chiruta, redactorul-sef al ziarului, pentru agentia de presa News.ro, explicand ca deocamdata functia nu va fi ocupata de altcineva, fiind vorba despre restructurari.

La revedere, Academia Catavencu pe hartie! Dupa 27 de ani, ramane doar online

de R.M. HotNews.ro
Revista satirica Academia Catavencu isi inceteaza aparitia pe hartie, dupa 27 de ani de aparitie. "Facem o reducere generala de costuri", a declarat pentru Paginademedia.ro Sabin Orcan, director editorial Romania libera si coordonator editorial al grupului detinut de familia Adamescu, din care face parte titlul.

Schimbari in conducerea Antena Group: Claudia Ion - channel manager Antena 1, Catinca Marinescu - sefa marketingului la nivel de grup

de C.I. HotNews.ro
Miercuri, 22 Feb 2017 Economie | Media & Publicitate
​Claudia Ion, pana acum director comercial al statiilor TV detinute de trustul Intact, preia pozitia de channel manager Antena 1, urmand sa coordoneze si departamentul de vanzari, potrivit unui comunicat al grupului media. Totodata, Catinca Marinescu devine noua sefa peste marketingul si comunicarea Antena Group.
Claudiu Lucaci
Foto: Agerpres

Surse: Jurnalistul Claudiu Lucaci de la TVR, luat in calcul pentru functia de purtator de cuvant al Guvernului

de I.C. HotNews.ro
Miercuri, 22 Feb 2017 Economie | Media & Publicitate
Jurnalistul Claudiu Lucaci este luat in calcul de premierul Sorin Grindeanu pentru functia de purtator de cuvant al Guvernului, au declarat pentru News.ro surse oficiale. Lucaci a avut o discutie in acest sens, saptamana trecuta, la Palatul Victoria, cu seful Executivului, insa nu a fost luata o decizie finala.

Postul Kanal D, amendat cu 200.000 de lei pentru abateri privind durata publicitatii

de R.M. HotNews.ro
Membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA) au decis, in sedinta de marti, sanctionarea postului Kanal D cu amenda maxima de 200.000 de lei, pentru abateri de la legislatia privind durata publicitatii, scrie Agerpres.
Ionela Nastase
Foto: ionelanastase.ro

Ionela Nastase a plecat de la Romania TV

de V.M. HotNews.ro
Ionela Nastase a plecat de la Romania TV, post la care a fost realizator timp de cinci ani, ea anuntand, marti, pe blog, ca va lucra in comunicare si PR, la propria sa firma, scrie News.ro.
Noul studio HD al TVR
Foto: Hotnews

RAPORT EXTERN Situatia din TVR este in continuare critica / Eliminarea taxei TV - o decizie nefericita / Televiziunea publica are nevoie ca de aer de schimbari legislative si de reforma interna

de Costin Ionescu HotNews.ro
Televiziunea publica, cu datorii foarte mari, cu investitii in programe si o cota de piata in cadere libera, are probleme grave pe toate palierele si are sansa sa isi revina doar daca decidentii politici accepta masuri de reforma in plan financiar, legislativ si organizatoric, reiese dintr-un raport international privind situatia din TVR, prezentat marti. Eliminarea taxei TV nu e vazuta deloc bine in documentul prezentat de sefa institutiei, Irina Radu, si reprezentanti ai European Broadcasting Union (EBU), for ce reuneste televiziunile si radiourile publice din Europa.
Ovidiu Miculescu (foto arhiva)
Foto: SRR

Seful radioului public Ovidiu Miculescu participa la dezbateri parlamentare fara probleme, desi are solutie definitiva de incompatibilitate

de M.I., C.I. HotNews.ro
​Presedintele-director general al Radio Romania, Ovidiu Miculescu, a participat, marti, la o dezbatere in comisia de cultura a Senatului fara sa intampine nicio problema, desi in urma cu trei saptamani Inalta Curte a decis, definitiv, ca acesta s-a aflat in stare de incompatibilitate. El a refuzat sa comenteze situatia pentru HotNews.ro, in timp ce seful comisiei mentionate, Lucian Romascanu, a facut trimitere la proceduri birocratice in momentul cand a fost intrebat cum de Miculescu e in continuare la conducerea radioului public.
Antena 3 despre protest
Foto: Captura Antena 3

Antena 3 si Romania TV, amendate cu cate 50.000 de lei pentru nerespectarea informarii obiective in emisiunile privind protestele

de I.C. HotNews.ro
Membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA) au decis, in sedinta de joi, sa amendeze cu cate 50.000 de lei posturile de televiziune Antena 3 si Romania TV pe motiv ca acestea au incalcat informarea obiectiva in emisiuni privind protestele, informeaza Agerpres.
Inregistrarea video cu Sebastian Ghita
Foto: Captura RTV.net

Romania TV, amendata cu 40.000 de lei de CNA pentru dezbaterile prilejuite de inregistrarile lui Sebastian Ghita

de I.C. HotNews.ro
Postul de televiziune Romania TV a fost amendat, marti, de Consiliul National al Audovizualului (CNA) cu 40.000 de lei pentru emisiunile in care au fost difuzate opt inregistrari cu Sebastian Ghita si cu 7.500 de lei pentru emisiunile "Romania de poveste", difuzata in 3 decembrie, si "Ultima ora", difuzata in 6 decembrie, analizate in urma unor reclamatii CSM si DNA, institutii pentru care forul a decis acordarea dreptului la replica, informeaza News.ro.

Decizie CNA: Copiii intre 3 si 15 ani nu vor mai avea voie sa apara in reclame la alimente

de R.M. HotNews.ro
Consiliul National al Audiovizualului a decis marti ca minorii cu varste intre 3 si 15 ani sa nu mai apara in reclamele la alimente, scrie site-ul specializat paginademedia.ro. Decizia va intra in vigoare la sase luni de la data publicarii.

Zeci de angajati Radio Romania cer consiliului de administratie sa ia pozitie fata de presedintele Ovidiu Miculescu, declarat incompatibil

de C.I. HotNews.ro
Cateva zeci de angajati ai radioului public au transmis o scrisoare deschisa Consiliului de Administratie al institutiei, prin care cer ca acest for sa ia pozitie fata de starea de incompatibilitate a presedintelui-director general Ovidiu Miculescu. Starea de incompatibilitate a acestuia  a fost confirmata prin decizie definitiva de catre Inalta Curte de Casatie si Justitie, insa el ramane in functie.
Oana Petroff
Foto: Hotnews

Un nou CEO la agentia MediaCom Romania - Oana Petroff, fosta sefa Mindshare

de C. Ionescu HotNews.ro
Oana Petroff, cea care a condus agentia de media Mindshare Romania, a preluat conducerea agentiei MediaCom Romania, potrivit informatiilor HotNews.ro. Mutarea vine la un an dupa ce Carmen Lixandru, fosta sefa MediaCom, a parasit compania din motive "de ordin personal". UPDATE MediaCom a facut anuntul in mod oficial.

"Schimbare". Burse pentru excelenta in jurnalism

de Red. Stiri HotNews.ro
Jurnalisti din Romania si alte alte noua tari din Europa de Sud-Est pot participa la cea de-a 11-a editie a "Bursei pentru Excelenta in Jurnalism", program derulat de catre Balkan Investigative Reporting Network. Prin acest program, zece jurnalisti sunt selectati sa primeasca sprijin profesional si financiar pentru a investiga o tema regionala de interes european.
Protestul la Romania TV
Foto: Captura Romaniatv.net

​ANALIZA Cum resimt Antena 3 si Romania TV presiunea revoltei anticoruptie. Ce functioneaza si ce nu impotriva abuzurilor TV

de Costin Ionescu HotNews.ro
Duminică, 12 Feb 2017 Economie | Media & Publicitate
Opt dintre principalii 10 clienti de publicitate pe care ii avea Antena 3 in ianuarie fie si-au retras reclama de pe acest post, fie au lasat mult mai putina in ultimele doua saptamani. Noua dintre clientii Romania TV au facut acelasi lucru. Tot in ultimele saptamani, membrii CNA au inceput sa vina mai des la serviciu si sa incerce, cel putin, sa sanctioneze cele doua posturi. Ambele fenomene se fac simtite dupa presiunile intense din partea oamenilor care protesteaza impotriva abuzurilor guvernului, dar si contra televiziunilor care sustin aceste abuzuri, mint si dezinformeaza. Cat de reale si de durata sunt aceste reactii? Si cat de legale, rezonabile din punct de vedere economic sau, pur si simplu, posibile in actualul context politic sunt diversele masuri pe care le-au cerut pana acum protestatarii?
Mircea Marian
Foto: Arhiva personala

Liviu Dragnea a facut plangere penala impotriva ziaristului Mircea Marian, care i-a publicat adresa pe Facebook. Infractiunile invocate: "instigare publica" si "atentat care pune in pericol siguranta nationala"

de V.M. HotNews.ro
Liviu Dragnea a facut o plangere penala impotriva jurnalistului Mircea Marian de la Romania libera, infractiunile invocate de liderul PSD fiind instigare publica si atentat care pune in pericol siguranta nationala, scrie paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, gestul lui Liviu Dragnea vine dupa ce Mircea Marian a dat, intr-o postare pe Facebook, adresa la care locuieste Liviu Dragnea in Bucuresti.
Articol in romana in NYT
Foto: Captura New York Times

New York Times publica un articol in limba romana - "In Romania, tentaculele coruptiei cuprind viata de zi cu zi"

de V.M. HotNews.ro
Cotidianul american The New York Times a publicat vineri in pagina sa online un articol in limba romana ce prezinta povestile mai multor romani care le-au impartasit jurnalistilor publicatiei experientele lor personale cu coruptia din tara noastra.



ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri