MEDIA & PUBLICITATE
New York Times publica un articol in limba romana - "In Romania, tentaculele coruptiei cuprind viata de zi cu zi" Cotidianul american The New York Times a publicat vineri in pagina sa online un articol in limba romana ce prezinta povestile mai multor romani care le-au impartasit jurnalistilor publicatiei experientele lor personale cu coruptia din tara noastra.
​Reprezentantul propus de guvernul Ciolos in CA al TVR, George Orbean, si-a dat demisia. Ce spune despre televiziunea publica, datoriile platite de stat si intreruperea emisiei de miercuri seara George Orbean, membru in Consiliul de Administratie al TVR, si-a dat demisia si a parasit televiziunea publica incepand din 1 ianuarie, dupa cum a anuntat Iulian Comanescu pe Facebook. In conditiile in care TVR nu a anuntat nimic in acest sens, Orbean a confirmat informatia pentru HotNews.ro, precizand ca "nu i se pare normal sa ramana, pentru ca guvernul nu mai e acelasi" si a "facut un gest normal pe care trebuia sa il faca tot CA, la sfarsitul unui an in care nu s-a intamplat nimic bun la TVR".
Wikipedia elimina tabloidul britanic Daily Mail din categoria surselor credibile Contributorii anglofoni ai enciclopediei online Wikipedia au decis miercuri sa nu mai citeze Daily Mail ca sursa in articolele lor, fara nicio exceptie, considerand tabloidul britanic drept prea putin credibil, scrie AFP.
Veniturile nete ale Pro TV au crescut cu aproape 10% in 2016, pana la 173 de milioane de dolari, profitul OIBDA a crescut cu 50% ​Operatiunile Pro TV au inregistrat, anul trecut, venituri nete de 173 milioane de dolari, in crestere cu 9,8% fata de anul precedent, rezultatul OIBDA (profit operational inainte de depreciere si amortizare) ridicandu-se la 62 milioane de dolari, cu 50% mai mare fata de anul precedent, potrivit datelor financiare anuntate joi de compania-mama, Central European Media Enterprises (CME). La nivel de grup, aceasta anunta o crestere a veniturilor nete de 5,3% si a OIBDA de 22%, multumita indeosebi unei cresteri substantiale a pietei de publicitate din Romania, Cehia si Slovacia.
Chinuri la CNA pe tema amendarii Romania TV: O posibila sanctiune pentru inregistrarile cu Ghita, amanata. Amenda de 40.000 de lei pentru burtiere, data la a patra incercare ​CNA a decis, marti, sa amendeze cu 40.000 de lei postul Romania TV pentru mai multe mesaje afisate pe burtiera, in data de 18 ianuarie. Potrivit Paginademedia.ro, sanctiunea a fost data abia la a patra incercare. O alta tentativa de a sanctiona postul de stiri, anume pentru inregistrarile cu Ghita, s-a blocat deocamdata, urmand ca discutiile sa fie reluate intr-o sedinta urmatoare.
"Kompatibil": Mai multi angajati ai Radio Romania protesteaza ca directorul Ovidiu Miculescu ramane in functie desi a fost declarat incompatibil Mai multi angajati ai Radio Romania i-au transmis, marti, o scrisoare deschisa presedintelui-director general Ovidiu Miculescu si au organizat un protest din cauza ca acesta continua sa ramana la conducerea institutiei, in pofida unei recente decizii definitive ce confirma incompatibilitatea lui.
Procurorul general Augustin Lazar indeamna CNA sa-si faca treaba: "O escaladare fara precedent a presiunilor nepermise" asupra Justitiei in mass-media ​"Informatii tendentioase si neadevarate de natura sa submineze grav autoritatea judecatoreasca" sunt vehiculate, in prezent, in "numeroase emisiuni televizate", iar "unul din efectele nocive consta in afectarea increderii in actul de justitie", arata Procurorul general Augustin Lazar intr-o adresa transmisa CNA zilele trecute, document consultat de HotNews.ro. El indeamna CNA sa-si faca treaba conform Legii audiovizualului si chiar sa ia in considerare sa intervina prin noi "norme de reglementare", conform cu aceeasi lege.
Romania TV indeamna agentiile care au scos reclamele de pe post sa se intrebe daca nu cumva sunt victimele dezinformarilor Romania TV a transmis agentiilor de publicitate o scrisoare prin care le indeamna sa se intrebe "daca nu cumva, in timpul uneia dintre cele mai tumultuoase perioade, nu sunteti victimele dezinformarilor si intoxicarilor menite sa decredibilizeze postul de stiri" si sa "destabilizeze activitatea sa pana la suprimare", potrivit Paginademedia.ro. Sursa arata ca scrisoarea vine dupa ce reclame ale unor clienti au fost retrase de pe post.
Premiile de Excelenta Itsy Bitsy: Un premiu special, acordat sustinatorilor proiectului 1 Iunie - zi libera nationala Editia din 2017 a Premiilor de Excelenta Itsy Bitsy s-a desfasurat saptamana aceasta, fiind premiati oameni care au pus multa energie si suflet in slujba copiilor tot anul 2016 in proiecte care au adus schimbari in bine pentru familiile din Romania. Un premiu special a fost acordat celor mai activi sustinatori ai campaniei de promovare a timpului de calitate parinti - copii, care au dus la bun sfarsit proiectul 1 Iunie zi libera nationala.
PaginadeRusia.ro a fost atacata informatic azi-noapte si stearsa/ Redactorii pregateau un articol despre otravirea unui opozant PaginadeRusia.ro a fost atacata informatic azi-noapte (ora 3.00 am) de catre angajatii lui Vladimir Putin, hackeri rusi. Au spart accesul, au intrat in site si au sters un articol despre o otravire recenta a unui opozant politic, sustine conducerea site-ului.
VIDEO Viral de la TVR: "Dar cum iti permiti, ba, parlitule? / Alta intrebare!" - Ministrul Iordache, luat peste picior intr-un clip atribuit emisiunii "Romania 9" Ministrul Justitiei, Florin Iordache, este luat peste picior pentru expresia devenita clasica "Alta intrebare!" intr-un clip publicat pe contul de Youtube al TVR si atribuit echipei "Romania 9". In clip apar numeroase secvente din filme romanesti, in care cate un personaj pune o intrebare, iar intre ele sunt intercalate secvente cu Florin Iordache spunandu-si replica. Clipul, datat 2 februarie, se viralizeaza rapid, vineri, pe Facebook.
Oreste, mesaj pentru Mircea Badea: "Pacat, amice, ca dintr-un fantastic ai devenit un fanatic" Oreste a postat pe Facebook o fotografie cu Mircea Badea in care apare tinand pe piept o pancarda pe care este inscriptionat mesajul: "Live! In atentia Ministerului de Interne nu mai protejati infractorii". "Ce vremuri...ce baiat...Si uite cum banii si slugarnicia fata de vatafi pot transforma un om intr-o libarca...", a scris Oreste pe Facebook.
Efectul protestelor: reporterii Romania TV nu mai poarta sigla postului pe microfon Dupa ce s-au plans ca sunt sfidati si ridiculizati de protestatari, reporterii postului controlat de Sebastian Ghita, Romania TV, au inceput sa transmita de pe teren folosind microfoane de pe care au eliminat sigla postului.
Cum se face treaba la CNA: Membrii forului, despre felul cum s-au vazut la Antena 3 primele proteste majore, din 22 ianuarie: De la un "banal scenariu" Bamboo-Colectiv la scenariile cu aselenizarea sau 11 septembrie si explicatii proprii pentru "lovitura de stat" CNA a discutat, joi, mai multe emisiuni ale postului Antena 3 de la sfarsitul anului trecut, in care invitati precum Dacian Traian Remes criticau actul de justitie, emisiuni reclamate de CSM si DNA. Separat, a fost discutat si modul cum postul Intact a acoperit primele proteste majore din ultimele saptamani - cele din 22 ianuarie, cand s-a vorbit despre "tentativa de lovitura de stat", "mineriada" si s-au facut comparatii Bamboo-Colectiv ca incidente posibil provocate. In primul caz, niciuna dintre propunerile de sanctionare nu a trecut, forul optand, prin majoritate de voturi, sa dea puna Antena 3 sa difuzeze un drept la replica, pe care CSM nu il ceruse! Al doilea caz a fost discutat mai pe indelete si a atras comentarii diverse din partea unor membri CNA, de la criticarea presedintelui Iohannis pana la conspiratiile privind aselenizarea si atacurile teroriste din 11 septembrie.
Reprezentanti Antena 3 - la CNA: Ni se intampla lucruri ciudate, suntem impiedicati sa ne facem meseria Trei reprezentanti ai echipei Antena 3 se afla in acest moment la CNA, unde cer ajutor sa "se intample ceva care sa calmeze lucrurile", spunand ca "jurnalistii au devenit o tinta". Cei trei au venit la CNA intr-o zi in care forul audiovizual este asteptat sa analizeze mai multe emisiuni de la sfarsitul anului trecut, in care Antena 3 a lansat, potrivit CSM, atacuri la adresa justitiei, dar si modul cum a acoperit protestele din 22 ianuarie a.c., atunci cand postul a vehiculat ca protestele ar fi o tentativa de lovitura de stat, parte a unei conspiratii ce a implicat si incendiul de la Colectiv.HotNews.ro a transmis live text de la discutiile reprezentantilor Antena 3 cu membrii CNA
Membru CNA: ministrul de Interne isi depaseste atributiile cand face referiri la libertatea de exprimare a jurnalistilor Membrul CNA Valentin Jucan a transmis, joi, un comunicat de presa in care afirma ca ministrul de Interne, Carmen Dan, isi depaseste atributiile cand face referiri la libertatea de exprimare a jurnalistilor. Pozitia sa vine dupa ce Carmen Dan a mentionat, intr-o conferinta de presa, numele unor lideri de opinie care s-ar fi implicat in promovarea protestelor.
Jurnalistul Malin Bot a castigat procesul cu Antena 3 in cazul acuzatiilor ca e "nazist" ​Jurnalistul Malin Bot, actualmente la Romania libera, a castigat procesul pentru insulta si calomnie intentat postului Antena 3 si jurnalistilor Mircea Badea, Mugur Ciuvica si Radu Tudor, potrivit Paginademedia.ro. Malin Bot. Anul trecut, acesta si Dan Tapalaga fusesera acuzati la televiziunea Intact ca sunt "nazisti" si fac "propaganda nazista". Decizia Tribunalului Bucuresti nu este definitiva.
Cum se vad protestele la TV. Antena 3 insista ca protestatarii ar cere in primul rand demisia guvernului, apoi spune ca si vocea lor trebuie ascultata / Valentin Stan la Romania TV: Lovitura de stat e aproape gata Discutii naucitoare la Romania TV, Antena 3 si B1 TV, in dezbaterile ce insotesc, miercuri seara, transmisiile de la protestele din Piata Victoriei. Toate posturile de stiri, precum si TVR acopera subiectul de multe ore, atat cu imagini in direct, cat si cu discutii in studio. La Romania TV si Antena 3, tonul general este mult mai retinut ca marti seara, dar cele doua posturi continua sa prezinte o situatie complet diferita decat cea vazuta de oamenii din piata: masurile guvernului sunt bune, se incearca o lovitura de stat, se cere demisia guvernului.
Antena 3 a luat apararea manifestantilor anti-guvernamentali si a inceput sa priveasca guvernul cu un ochi critic Usoara schimbare de ton la Antena 3 in aceasta seara, odata protestul urias din Bucuresti si dupa ce guvernul a abandonat ordonanta de urgenta care ar fi adus gratierea pentru o jumatate din pedeapsa lui Dan Voiculescu. Antena 3 a renuntat la orice discutie despre finantarea societatii civile de catre Soros si a respins orice scenariu privind violente provocate de protestatari. RTV, televiziunea lui Ghita, a continuat insa sa acopere protestele in aceeasi nota ca pana acum: organizate de Soros sau SRI, plina de violenta.
Seful radioului public, Ovidiu Miculescu, incompatibil - decizie definitiva a ICCJ Inalta Curte de Casatie si Justitie a respins ca nefondat, marti, recursul declarat de presedintele-director general al Societatii Romane de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu, impotriva unei sentinte din 2014 a Curtii de Apel ce confirmase ca acesta a fost in incompatibilitate timp de doi ani. Solutia ICCJ este definitiva. Miculescu a refuzat permanent sa demisioneze, dupa ce ANI l-a declarat incompatibil in 2013 intrucat ocupase, simultan, functia de membru in CA al SRR si cea de sef in cadrul Societatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR).



ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă